پروژە راە‌آهن همدان-سنندج در توسعە اقتصادی استان موثر است
20 مهر 1400 - 19:58
شناسه : 28957
0

علنی به نقل از ایسنا /کردستان نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، افزایش سرمایه گذاری، توسعه استان در تمام جوانب اقتصادی، صنعتی و کشاورزی، افزایش حجم اقتصادی و تولید ثروت را از مزایای قطار برای استان کردستان دانست. اوسطی امروز (۲۰مهر) در مراسم اتمام عملیات ریل‌گذاری راە آهن همدان سنندج، سلامت محیط […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /کردستان نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، افزایش سرمایه گذاری، توسعه استان در تمام جوانب اقتصادی، صنعتی و کشاورزی، افزایش حجم اقتصادی و تولید ثروت را از مزایای قطار برای استان کردستان دانست.
اوسطی امروز (۲۰مهر) در مراسم اتمام عملیات ریل‌گذاری راە آهن همدان سنندج، سلامت محیط زیست، ایمنی بالا، راحتی حمل و نقل ریلی، جلوگیری از هدر رفت منابع انرژی، افزایش بهره‌وری و افزایش سرعت ترانزیت را از فواید حمل و نقل ریلی دانست و اظهار کرد: این پروژه حقیقتا شاهکار تاریخی  است.
وی افزایش سرمایه گذاری،توسعه استان در تمام جوانب اقتصادی،صنعتی و کشاورزی، افزایش حجم اقتصادی و تولید ثروت را از مزایای قطار برای استان کردستان دانست و عنوان کرد: مطالبه ما اتصال راه آهن سنندج به مرز باشماق است.
اوسطی خواستار مدیریت جداگانه بومی برای راه آهن استان شد و گفت: راه آهن کردستان نباید زیر مجموعه استان‌های همجوار باشد.
وی بیان کرد: مجموع هزینه صرف شده برای این پروژه تاکنون بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان  بوده و از اردیبهشت ۹۹ تا امروز مهر ۱۴۰۰ یعنی در مدت ۱۷ ماه ریل گذاری قطار همدان_ سنندج انجام شده است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.