پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تسهیلات بانکی به مردم خراسان شمالی طی سه سال گذشته
08 شهریور 1400 - 9:03
شناسه : 23860
2

علنی به نقل از ایسنا /خراسان شمالی رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی از پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مردم طی حدود سه سال گذشته خبر داد. علی اصغر هدایتی در گفت و گو با علنی به نقل از ایسنا اظهار کرد: از آذر ماه سال ۹۷ تاکنون ۲۰۲ هزار و […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خراسان شمالی رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی از پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مردم طی حدود سه سال گذشته خبر داد.
علی اصغر هدایتی در گفت و گو با علنی به نقل از ایسنا اظهار کرد: از آذر ماه سال ۹۷ تاکنون ۲۰۲ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان در استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای جذب این حجم از اعتبارات به استان و پرداخت آن‌ها به مردم بسیار تأثیر گذار بود، ادامه داد: این تسهیلات توسط ۱۳ بانک دولتی و غیردولتی در تمامی بخش‌ها از جمله بازرگانی، خدماتی، صنعت و معدن و همچنین طرح‌های ادارات مختلف پرداخت شده است.
+ استقرار بانک های خراسان شمالی در مناطق زلزله زده
هدایتی همچنین از اتمام استقرار سه بانک استان در مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: دستور پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده استان اواخر مردادماه به سه بانک تجارت، کشاورزی و صادرات استان ابلاغ شد و این سه بانک نیز برای تکمیل پرونده متقاضیانِ دریافت تسهیلات بازسازی یا احداث منازلشان، در یک نقطه متمرکز از هر سه شهرستان مانه و سملقان، گرمه و جاجرم مستقر شده‌اند.
وی در خصوص مبلغ تسهیلات زلزله زدگان اظهار کرد: این تسهیلات به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با سود پنج درصد است که تلاش می‌کنیم طی مدت هشت روز اقدامات لازم برای تشکیل پرونده‌ها و آزاد شدن بخش نخست آن برای متقاضیان انجام شود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.