پدافند غیرعامل اثربخش‌ترین روش دفاعی است
09 آبان 1400 - 2:57
شناسه : 34344
0

علنی به نقل از ایسنا /ایلام محمد نوذری، استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل با صدور پیام به شرح زیر، پدافند غیرعامل را اثربخش ترین و پایدارترین روش دفاعی دانست. اگرچه به سبب وابستگی جوامع امروزی به حوزه الکترونیک و سایبری، تهدید و آسیب در این حوزه نیز زیاد است، اما پدافند […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /ایلام محمد نوذری، استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل با صدور پیام به شرح زیر، پدافند غیرعامل را اثربخش ترین و پایدارترین روش دفاعی دانست.
اگرچه به سبب وابستگی جوامع امروزی به حوزه الکترونیک و سایبری، تهدید و آسیب در این حوزه نیز زیاد است، اما پدافند غیرعامل به عنوان اثربخش ترین و پایدارترین روش دفاعی، بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش کلیدی ایفا می کند.

با توجه به اینکه حفظ و صیانت از جمعیت، مردم و زیرساخت های مختلف، با اجرای راه و اسناد بالادستی بویژه “طرح جامع پدافند غیرعامل” عملی خواهد شد، ضروری ‌است صاحب‌نظران، نخبگان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران و کارشناسان این حوزه، فرهنگ سازی و آگاه نمودن جامعه و آشنایی مردم با برنامه های پدافند غیرعامل را در برنامه‌ریزی‌های اساسی مدنظر قرار دهند.

بدون تردید توجه اقشار و گروه‌های مختلف چه در سطح مدیریتی و چه عموم افراد جامعه به موضوع پدافند غیرعامل، شناسایی نقاط تهدیدزا و نیز مقاوم سازی زیرساخت‌های عمومی را سبب شده و ضمن کاهش آسیب پذیری کشور، تقویت بنیه مقابله با بلایای غیرطبیعی را به همراه خواهد داشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل که با عنوان “پدافند غیرعامل، ایران پایدار” نامگذاری شده است را به همه تلاشگران حوزه پدافند غیرعامل تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.