نرخ تورم استان کرمان در مهرماه، ۴۶.۴ درصد
13 آبان 1400 - 22:59
شناسه : 35548
1

علنی به نقل از ایسنا /کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نرخ تورم استان کرمان در مهر ماه امسال را ۴۶.۴ درصد اعلام کرد. «جعفر رودری» شامگاه ۱۳ آبان ماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: نرخ تورم استان کرمان در مهر ماه امسال ۴۶.۴ در صد بوده که این رقم در […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نرخ تورم استان کرمان در مهر ماه امسال را ۴۶.۴ درصد اعلام کرد.
«جعفر رودری» شامگاه ۱۳ آبان ماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: نرخ تورم استان کرمان در مهر ماه امسال ۴۶.۴ در صد بوده که این رقم در مقایسه با ماه قبل ۰.۳ درصد افزایش یافته است .

وی افزود: نرخ تورم خانوار در نقاط شهری استان ۴۷.۱ و روستایی ۴۴.۸ درصد بوده که در نقاط شهری نسبت به ماه قبل ۰.۳ و روستایی نیز ۰.۲ درصد افزایش یافته است.

رودری با بیان اینکه نرخ تورم خانوارهای کشور در مهرماه امسال ۴۵.۴ درصد بوده، افزود:  این شاخص در مقایسه با ماه قبل ۰.۴ درصد کاهش یافته؛ همچنین این نرخ برای خانوارهای شهری کشور ۴۴.۷  و روستایی ۴۹.۶  درصد است که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۰.۴ و ۰.۱ درصد کاهش یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به مهر سال جاری در کل خانوارهای استان ۴۶.۴ درصد است که نسبت به ماه قبل ۰.۳ درصد افزایش یافته، افزود:  این شاخص برای خانوارهای شهری استان ۴۷.۱  و روستایی ۴۴.۸  درصد بوده که به ترتیب ۰.۳  و ۰.۲ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تورم نقطه به نقطه کل خانوار در مهرماه سال جاری استان کرمان در گروه خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها ۶۰، دخانیات ۴۲.۵، پوشاک و کفش ۶۲.۹ و مسکن ۱۹.۱ بوده است.

  رودری شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی را برای کل خانوار های استان کرمان ۳۵۶.۵، مناطق شهری ۳۵۹.۵  و روستایی را ۳۴۹.۳ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.