نابرابری جهانی در توزیع واکسن، همه‌گیری را طولانی‌تر می‌کند
08 آبان 1400 - 15:36
شناسه : 34220
1

گروه‌های جامعه مدنی هشدار دادند که شکست در مقابله با نابرابری جهانی در توزیع واکسن می‌تواند همه‌گیری را طولانی‌تر کند. به گزارش علنی به نقل از ایسنا، گروه‌های جامعه مدنی هشدار دادند که شکست جهانی در توزیع برابر واکسن کروناویروس در اجلاس سران گروه ۲۰ می‌تواند همه‌گیری را طولانی‌تر کند. ائتلاف مردمی واکسن، ائتلافی متشکل […]

پ
پ

گروه‌های جامعه مدنی هشدار دادند که شکست در مقابله با نابرابری جهانی در توزیع واکسن می‌تواند همه‌گیری را طولانی‌تر کند.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا، گروه‌های جامعه مدنی هشدار دادند که شکست جهانی در توزیع برابر واکسن کروناویروس در اجلاس سران گروه ۲۰ می‌تواند همه‌گیری را طولانی‌تر کند.
ائتلاف مردمی واکسن، ائتلافی متشکل از بیش از ۷۵ سازمان از جمله آکسفام و عفو بین‌الملل از رهبران گروه ۲۰ درخواست کردند تا با چشم پوشی از مالکیت معنوی و همچنین به اشتراک گذاشتن فناوری‌های تشخیص، درمان و واکسن، کمبود عرضه جهانی را رفع کنند.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از اسکای نیوز، به گفته فعالان این کمپین، کشورهای گروه ۲۰، ۶۲ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند اما ۸۲ درصد از واکسن های کووید-۱۹ در جهان را استفاده کرده اند و این در حالیست که تنها ۳.۱ درصد از مردم کشورهای کم درآمد، حداقل یک دُز واکسن دریافت کرده اند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.