موافقت دولت بنت با تعیین سفیر رژیم صهیونیستی در امارات
31 مرداد 1400 - 22:58
شناسه : 20789
2

دولت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با تعیین امیر حایک، به عنوان سفیر این رژیم در امارات موافقت کرد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از العین الاخباریه، در ژوئن گذشته یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی «امیر حایک» را به عنوان سفیر این رژیم در امارات تعیین کرد و در انتظار […]

پ
پ

دولت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با تعیین امیر حایک، به عنوان سفیر این رژیم در امارات موافقت کرد.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از العین الاخباریه، در ژوئن گذشته یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی «امیر حایک» را به عنوان سفیر این رژیم در امارات تعیین کرد و در انتظار تصویب آن بود که امروز یکشنبه با تعیین حایک در این سِمت موافقت شد.
حایک تجربه بالایی در دو زمینه اقتصادی و گردشگری دارد و شخص مناسبی برای ایجاد پل ارتباطی میان رژیم صهیونیستی و امارات است.
حایک ۵۷ ساله رئیس اتحادیه هتلداران در اراضی اشغالی و شرکت بازیافت “ایلا” است. او قبلا مدیر کل وزارت صنایع و بازرگانی بوده است.
رژیم صهیونیستی و امارات در پی عادی سازی روابط، مجموعه قراردادهایی در حوزه گردشگری، هواپیمایی و خدمات مالی را به امضا رساندند.
اواخر ژوئن گذشته لاپید سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی را افتتاح کرد و آن را «روز تاریخی» دولتش توصیف کرد.
در همین راستا، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد: افتتاح سفارت “اسرائیل” در ابوظبی یک لحظه تاریخی است و ما امروز اینجا هستیم چون “صلح و همکاری در مقابل جنگ‌ها و خصومت را انتخاب کردیم”.
لاپید ادامه داد: “اسرائیل به صلح با تمامی همسایگان خود اهمیت می‌دهد، این یک لحظه تاریخی بوده و یادآور این نکته است که مردم تاریخ را می‌سازند، مردم تاریخ را می‌فهمند و آماده تغییر آن هستند، مردمی که آینده را به گذشته ترجیح می‌دهند، در واقع توافقنامه‌ها را رهبران امضا می‌کنند اما صلح را مردم می‌سازند”.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین افزود: کاری که ما امروز اینجا انجام می‌دهیم آخر راه نیست، آغاز از اینجا است و از این مکان راه را آغاز می‌کنیم.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.