مهم‌ترین مؤلفه بسیج خدمت صادقانه است
11 آبان 1400 - 10:03
شناسه : 34907
0

علنی به نقل از ایسنا /فارس رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، یکی از مهم‌ترین مؤلفه بسیجیان را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: اگر کسی خلاف این مسئله عمل کرد، نه تنها بسیجی نیست بلکه خائن است. جواد قناعتی در مراسم معارفه فرمانده گردان و ابلاغ احکام فرماندهان پایگاه‌ها و […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /فارس رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، یکی از مهم‌ترین مؤلفه بسیجیان را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: اگر کسی خلاف این مسئله عمل کرد، نه تنها بسیجی نیست بلکه خائن است.

جواد قناعتی در مراسم معارفه فرمانده گردان و ابلاغ احکام فرماندهان پایگاه‌ها و مسئول گروه جهادی حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز بیان کرد: در دوران بین‌الطلوعین انقلاب قرار داریم.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، او افزود: بین‌الطلوعین یعنی زمانی که اذان صبح می‌گوید و به سمت طلوع آفتاب می‌رویم اما هنوز خورشید طلوع نکرده و هوا گرگ و میش می‌شود و با تمام این تفاسیر و تقریبا سه علائمی که برای ظهور امام زمان(عج) وجود دارد، انقلاب اسلامی ایران رو به ظهور است.
قناعتی با اشاره به فعالیت‌های بسیج شهرداری شیراز، ادامه داد: مجموعه شهرداری مجموعه خدمتگزار و زحمت‌کش است، زیرا همه اقشار مردم با این مجموعه سر و کار دارند و بر ما اهمیت حوزه شهرداری به اندازه‌ای بود که فرمانده این مجموعه از نیروهای خود شهرداری انتخاب شد.
او تصریح کرد: کسی می‌تواند در بسیج شهرداری کار کند که بدنه را به خوبی بشناسد زیرا فعالیت‌های حوزه بسیج شهرداری در چشم همه مردم است.
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس خطاب به بسیجیان اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های بسیجیان خدمت صادقانه به مردم است که این مؤلفه جزو مضامین نظام جمهوری اسلامی است و اگر کسی خلاف این مسئله عمل کرد، نه تنها بسیجی نیست بلکه خائن است.
آرش فرج‌زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز گفت: حوزه مقاومت بسیج شهرداری یکی از حوزه‌های اصلی بسیج و کارکنان به عنوان یار و یاور مجموعه سپاه فجر هستند.
او با اشاره به یک بحث مهم که همواره در مجموعه بسیج به آن اشاره و تذکر داده می‌شود، گفت: این موضوع جاذبه زیاد و دافعه کم است که یک بسیجی باید از خود نشان دهد.دشمن‌شناسی و نگاه جهانی داشتن و مطالعه و بروز بودن جز نکاتی است که از ما به عنوان یک بسیجی خواسته شده تا رعایت کنیم.
فرج‌زاده با بیان اینکه کار شهرداری اجرایی و فنی است، افزود: مقام معظم رهبری یک روشنفکر به تمام معنی هستند که در بیانیه گام دوم انقلاب هم می‌توان به جمله کلیدی علم و پژوهش که همواره آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است، پی برد لذا باید جمله روی دیگر دانایی، توانایی است که باید نصب العین همه ما قرار گیرد و نمونه حاضر آن دنیای غرب است.
او تصریح کرد: امروز جنگ اصلی جنگ میدانی نیست و جنگ اقتصادی است که نزدیک به یک دهه است شروع شده است و الحمدلله جمهوری اسلامی توانسته با تحمل مردم از این آزمون سر بلند بیرون آید.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز ضمن توصیه به مطالعه بیانیه گام دوم گفت: جمع کارکنان بسیج شهدای شهرداری همراه‌تر شده زیرا بدون مزد و مواجب همراه هستند.
او در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرا شده طی ۶ ماه گذشته در این حوزه افزود: آماده‌سازی بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی، عضویت و تشکیل پرونده برای ۲۰۰ نفر عضو جدید، حمایت از کارگاه زنان خودسرپرست و اشتغال ۱۹۰ نفر در شهرک صنعتی شیراز در حوزه ماسک و وسایل بهداشتی، حضور تمام پایگاه‌های بسیج حوزه شهرداری در چهار رزمایش و سه میدان تیر و راه‌اندازی گردان بسیج شهدای شهرداری و گروه جهادی ازجمله اقدامات بوده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.