من هم از رسانه ها شنیدم
11 خرداد 1401 - 20:27
شناسه : 50520
3

عقیق: دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه«سیدمهدی بنی هاشمی» شاعر سرود سلام فــرمان‌ده توسط «علیرضا قزوه» به عضویت دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما منصوب شده است. انتشار این خبر واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی در پی داشت. برخی از شعرا با بیان این که این اتفاق با توجه […]

پ
پ

عقیق: دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه«سیدمهدی بنی هاشمی» شاعر سرود سلام فــرمان‌ده توسط «علیرضا قزوه» به عضویت دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما منصوب شده است. انتشار این خبر واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی در پی داشت.

برخی از شعرا با بیان این که این اتفاق با توجه به سن کم و عدم تسلط این شاعر بر برخی ابتدائیات وزن و قافیه شعر به هیچ وجه قابل قبول نیست و خواستار پاسخگویی علیرضا قزوه شدند.

سید مهدی بنی هاشمی شاعر سلام ف.رمان‌ده در گفت و گو با برنامه محیا درباره این انتصاب و حاشیه های آن گفت : این ماجرا بیشتر یک شیطنت رسانه ای بود و من هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتم و خبر این عضویت را از طریق اخبار و رسانه‌ها و فضای مجازی شنیدم.

علیرضا قزوه نیز در گفت و گوی تلفنی با محیا توضیحاتی را پیرامون این انتصاب ارائه کرد، این گفت و گو تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.