معرفی مجموعه قصه‌های قرآنی (دوره 8 جلدی)
25 اسفند 1401 - 19:43
شناسه : 58452
4

معرفی مجموعه قصه‌های قرآنی (دوره 8 جلدی) این مجموعه نفیس 8 جلدی، شامل داستان‌های قرآنی از پیامبران بزرگ الهی برای کودکان و نوجوانان است.   معرفی مجموعه 8 جلدی قصه‌های قرآنی: جلد۱ : در این کتاب به موضوع آغاز خلقت و خلق حضرت آدم و حوا و جن و شیطان پرداخته است. سپس به داستان […]

پ
پ

معرفی مجموعه قصه‌های قرآنی (دوره 8 جلدی)

این مجموعه نفیس 8 جلدی، شامل داستان‌های قرآنی از پیامبران بزرگ الهی برای کودکان و نوجوانان است.

554

 

معرفی مجموعه 8 جلدی قصه‌های قرآنی:

جلد۱ : در این کتاب به موضوع آغاز خلقت و خلق حضرت آدم و حوا و جن و شیطان پرداخته است. سپس به داستان جانشین اول حضرت آدم یعنی حضرت شیث و سپس حضرت ادریس علیهم السلام می‌پردازد.

جلد۲ : در این کتاب به داستان پیامبران بزرگ الهی همچون حضرت نوح، حضرت ابراهیم، حضرت اسماعیل، حضرت لوط، حضرت هود و حضرت صالح علیهم السلام می‌پردازد.

جلد۳ : در این کتاب با داستان پیامبران بزرگ الهی چون حضرت اسحاق، حضرت یعقوب، حضرت یوسف، حضرت ایوب، حضرت ذوالکفل و حضرت شعیب علیهم السلام آشنا می‌شویم.

جلد۴ : در این کتاب با داستان حضرت موسی علیه السلام، گوساله سامری، فرعون و آسیه، حضرت خضر علیه السلام، گاو بنی اسرائیل، گنج قارون و داستان هامان آشنا می‌شویم.

جلد۵ : در این کتاب به داستان‌های زیر می‌پردازد:

ذوالقرنین، طالوت و جالوت، حضرت داوود علیه السلام، اصحاب سبت، حضرت سلیمان علیه السلام، بلقیس ملکه سبا، هاروت و ماروت، اصحاب رس و حضرت یونس علیه السلام

جلد۶ : در این کتاب به داستان پیامبران و بزرگان آسمانی زیر می‌پردازد:

حضرات الیاس، یسع، عزیر، زکریا، یحیی، مریم و حضرت عیسی علیهم السلام. همچنین داستان اصحاب رقیم، کهف، اخدود، فیل و قوم تبع در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جلد۷ : در این کتاب به زندگانی پر از نور و برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله می‌پردازد و زندگی ایشان را از بدو تولد مورد بررسی قرار داده و به وقایع گوناگون زندگی ایشان می‌پردازد.

جلد۸ : در این کتاب به بیان دوران آخر الزمان از زمان حضرت رسول تا کنون می‌پردازد و به دسیسه‌ها و دشمنی‌های صورت گرفته از آن زمان تا کنون و در آخر کار به صفات آخرین مصلح بشر می‌پردازد.

ف.یوسفی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.