معرفی برگزیدگان مرحله منطقه‌ای جشنواره «قصه‌گویی»
18 آبان 1400 - 13:35
شناسه : 36642
1

برگزیدگان مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردا در یزد معرفی می‌شوند. به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم پایانی مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور مهدی علی‌اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئولان […]

پ
پ

برگزیدگان مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردا در یزد معرفی می‌شوند.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم پایانی مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور مهدی علی‌اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئولان استانی و جمعی از قصه‌گویان برگزار می‌شود.
مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۴ مهر در بخش‌های «ملی»، «آیینی‌سنتی» و «قصه‌گویی با زبان اشاره» آغاز به کار کرد و به صورت متمرکز تا ۱۵ آبان ادامه داشت.
افتتاحیه این مراسم نیز به صورت نمادین به میزبانی کانون استان خراسان رضوی و در شهر توس برگزار شد.
شیوع کرونا سبب شد جشنواره قصه‌گویی سال گذشته برگزار نشود اما امسال با تجربه‌های جدید و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و آنلاین از سوی کانون برگزار شد.
مراسم پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (مرحله منطقه‌ای) ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در محل «عمارت‌خانه پدری» در یزد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی می‌توانند پخش آنلاین این برنامه را از طریق نشانی‌های زیر دنبال کنند:aparat.com/kanoonparvaresh_yazd/liveinstagram.com/kanoonparvaresh_yazdinstagram.com/anjomangheseh.yazdinstagram.com/ghesehgoee
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.