فوتبال خوزستان توسعه یابد/ مشکل طارمی درون خانوادگی است – چاره نیوز
15 دی 1400 - 17:36
شناسه : 44529
3

به گزارش سرویس ورزش چاره نیوز به گزارش چاره نیوز، شهاب‌الدین عزیزی خادم ظهر امروز در حاشیه بازدید از اردوی استعدادیابی زیر ۱۹ سال کشور به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان گفت: امید است که خیلی زود به روزهایی برگردیم که استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم و باشگاه بزرگ فولاد نیز به استعدادها کمک کند. وی […]

پ
پ

به گزارش سرویس ورزش چاره نیوز

به گزارش چاره نیوز، شهاب‌الدین عزیزی خادم ظهر امروز در حاشیه بازدید از اردوی استعدادیابی زیر ۱۹ سال کشور به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان گفت: امید است که خیلی زود به روزهایی برگردیم که استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم و باشگاه بزرگ فولاد نیز به استعدادها کمک کند.

وی به آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور اشاره کرد و افزود: تیم ملی فوتبال بزرگسالان، لوکوموتیو پیشران دیگر تیم‌های ملی است که با یک اتفاق تاریخی توانست به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند و در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از بهترین‌های جهان معرفی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور ادامه داد: امروز کار بزرگ و تاریخی در حوزه استعدادیابی انجام شده و این نگاه‌های توسعه‌ای را که مثل زنجیر به هم وصل هستند، برای فوتبال ایران و آینده مردم انجام می‌دهیم.

عزیزی خادم به اجرای طرح ایران کاپ در کشور اشاره کرد و گفت: در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و هیئت‌های استانی در حال برنامه‌ریزی برای ایران کاپ هستیم.

وی افزود: ایران کاپ قدمی برای آینده ایران و استعدادهای فوتبالی است و امیدوارم در رده زیر ۲۰ سال در سال ۱۴۰۱ بتوانیم آن را آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی تا نهم فروردین ادامه دارد، یادآور شد: هدایت تیم ملی فوتبال با دراگان اسکوچیچ است و فدراسیون فوتبال از کادر مربی‌گری تیم ملی تمام قد حمایت خواهد کرد و ان‌شاءالله با پایان بازی‌ها با مردم جشن صعود خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور مهدی طارمی در تیم ملی گفت: مسئله طارمی درون خانوادگی بوده و روابط کاری و حرفه‌ای بین بازیکن و سرمربی است و ما سعی کردیم نگاهمان خانوادگی، پدرانه و مدبرانه باشد و امیدوارم که او برای بازی با عراق باشد.

به گزارش چاره نیوز، اردوی استعدادیابی زیر ۱۹ سال فوتبال کشور از نهم دی به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان آغاز شده و تا هفدهم دی ماه ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.