عملکرد شش ماهه بودجه کلیه مناطق آذربایجان‌شرقی بررسی شد
16 آبان 1400 - 18:00
شناسه : 36198
0

علنی به نقل از ایسنا /آذربایجان شرقی عملکرد شش ماهه سال ۱۴۰۰ کلیه مناطق استان با حضور مسئولین مناطق و معاونین برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری، مالی و پشتیبانی بررسی گردید. بررسی عملکرد شش ماهه سال ۱۴۰۰ کلیه مناطق استان با حضور مسئولین مناطق و معاونین برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری، مالی و پشتیبانی، منابع انسانی و […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /آذربایجان شرقی عملکرد شش ماهه سال ۱۴۰۰ کلیه مناطق استان با حضور مسئولین مناطق و معاونین برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری، مالی و پشتیبانی بررسی گردید.

بررسی عملکرد شش ماهه سال ۱۴۰۰ کلیه مناطق استان با حضور مسئولین مناطق و معاونین برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری، مالی و پشتیبانی، منابع انسانی و تحقیقات و مدیران و کارشناسان دفتر برنامه‌ریزی و بودجه برگزار شد.  
در این جلسه گزارش عملکرد مناطق استان در قالب فرمت‌های طراحی شده دفتر برنامه‌ریزی و بودجه ارائه و نقاط قوت و ضعف و اقدامات اصلاحی طی صورت‌جلسه‌ای ابلاغ شد.
مهندس پایا معاون مالی و پشتیبانی شرکت با اشاره به دورنما و اهداف مالی شرکت گفت: با توجه به افزایش هفت درصدی درآمدها و از طرفی افزایش ۸۰ درصدی هزینه‌ها نسبت به سال گذشته، کاهش هزینه‌ها و اجتناب از اعمال هزینه‌های غیر ضروری و وصول مطالبات سررسید گذشته از جمله اهداف و برنامه‌هایی است که باید در دستور کار باشد.
مهندس الفقیه معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت نیز ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و بودجه‌بندی‌های مناطق و واحدهای زیرمجموعه و هم‌چنین اقدامات انجام یافته گفت: در راستای واقعی نمودن درآمدها، کاهش هدررفت آب و برنامه‌ریزی تامین آب مورد نیاز شهرها برای سال آینده باید جدیت کامل داشته و در جهت بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت انجام خدمات‌رسانی به شهروندان نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.
در این جلسات ضمن بررسی برنامه‌های مناطق استان، هدف‌گذاری برای بودجه سال ۱۴۰۱ صورت گرفت.
انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.