ضرورت شکل‌گیری انبارهای مجازی/حوزه شهرسازی نیازمند تصمیمات جهادی است
20 آذر 1400 - 16:35
شناسه : 44041
3

علنی به نقل از ایسنا/فارس شهردار شیراز به لزوم شکل‌گیری انبارهای مجازی تاکید کرد و گفت: کالاها و اموال درون انبارها باید در حد اضطرار و مدیریت بحران باشد. سید احسان اصنافی شنبه ۲۰ آذر در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز، اظهار کرد: قبول مسئولیت، ما را در جایگاهی قرار داده که اعمال و رفتارمان در اعتقادات […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/فارس شهردار شیراز به لزوم شکل‌گیری انبارهای مجازی تاکید کرد و گفت: کالاها و اموال درون انبارها باید در حد اضطرار و مدیریت بحران باشد.

سید احسان اصنافی شنبه ۲۰ آذر در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز، اظهار کرد: قبول مسئولیت، ما را در جایگاهی قرار داده که اعمال و رفتارمان در اعتقادات مردم تاثیرگذار است.
او با اشاره به چالش‌های حوزه شهرسازی عنوان کرد: کمیته تسهیل صدور پروانه و پایان کار باید تشکیل شود و شهرداران مناطق موظف هستند مواردی که احساس می‌کنند ترمز شهرداری شده را احصاء و رصد کرده تا مورد بررسی قرار بگیرد.
شهردار شیراز ادامه داد: حوزه شهرسازی جای بررسی و اقدامات و تصمیمات جهادی دارد و با اصلاح فرآیندها، سرعت امور بالا خواهد رفت.
اصنافی با اشاره به اینکه امور شهر تا جای ممکن باید به سمت الکترونیکی شدن پیش برود، تصریح کرد: شهر هوشمند دارای ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری است که در حال انجام است.
او با بیان اینکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز متولی متمرکز مدیریت اطلاعات است که با پیگیری و انجام نرم افزارهای مورد نیاز باید بسترهای لازم برای شهر هوشمند را فراهم کند، رسیدن به شهر هوشمند را فرآیندی چندساله دانست و گفت: هر فرآیندی که در هر سازمان یا منطقه انجام می‌شود باید شفاف و مشخص باشد.
شهردار شیراز همچنین با تاکید بر بهینه‌سازی هزینه‌ها عنوان کرد: با مدیریت هزینه می‌توان درصد بالایی از هزینه‌های جاری را کاست.
اصنافی با بیان اینکه همکاران شهرداری چون در بطن کار هستند، ایده و نظرات خوب و کاربردی می‌دهند، تاکید کرد:  مشکلات و مسائل مردم را رصد کنید و همراهی و همکاری برای حل آن باید در حد اعلا باشد.
او پیرامون پروژه‌های عمرانی نیز بیان کرد: باید ایرادات مرتفع و پروژه را به نتیجه برسانند.
اصنافی با اشاره به همکاری بسیار خوب استانداری فارس و شهرداری شیراز گفت: چهار رام قطار مترو آماده شده و پیگیر سهمیه‌ای برای شیراز هستیم.
او از پیگیری موضوعاتی همچون کمربندی‌های جنوبی و شمال غرب شیراز، ارزش‌های افزوده در بخش‌های مختلف که سهمیه شیراز بوده و رها شده خبر داد.
شهردار شیراز با اشاره به بودجه ۱۴۰۱ عنوان کرد: در بودجه سال آینده از تعریف پروژه‌های غیرهدفمند جلوگیری شود و هر منطقه حداقل سه پروژه شاخص عمرانی باید داشته باشد.
اصنافی با تاکید بر اطلاع رسانی اقدامات انجام شدن توسط شهرداری به مردم، گفت: پاسخگویی درخواست‌ها و مشکلات شهروندان که از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ ثبت شده توسط مدیران ضروری است و خواستار رسیدگی به این موارد در کمترین زمان ممکن هستم.
همچنین در این نشست آیین تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهرداری شیراز برگزار شد و از زحمات مدیران پیشین حوزه‌های مختلف شهرداری شیراز همچون؛ مسعود طهماسبی؛ معاون پیشین حمل و نقل و ترافیک، حسن مرادی؛ رییس پیشین سازمان حمل و نقل ریلی، غلامرضا نامورچی؛ شهردار پیشین منطقه یک، عبدالصالح رستم زاده؛ شهردار پیشین منطقه چهار، حمید برزگر؛ شهردار پیشین منطقه یازده، پیمان بهادری؛ مدیرکل پیشین حوزه شهردار، علی پارسازاد؛ رییس پیشین سازمان آرامستانها، سعید حیدری؛ رییس پیشین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمودرضا مهرجهانیان؛ مدیرکل پیشین تشخیص و وصول درآمد، امید گشتاسبی؛ مدیرکل پیشین برنامه و بودجه، محمدرضا غلباش؛ مدیرکل پیشین امور حقوقی و حمید جورکش؛ مدیرکل پیشین ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز تقدیر شد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.