ضرورت تمرکز بر پیشگیری از بحران در حوزه انرژی
16 آبان 1400 - 21:58
شناسه : 36250
0

علنی به نقل از ایسنا /خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: لازم است در خصوص پروژه کارشناسی و مستدل آخرین وضعیت تامین انرژی استان و در نظر گرفتن راهکارهای مشخص برای چالش‌های احتمالی بررسی لازم انجام گیرد. یعقوبعلی نظری در دیدار مدیران حوزه انرژی استان که با حضور استاندار صورت گرفت، با موضوع مدیریت سوخت […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: لازم است در خصوص پروژه کارشناسی و مستدل آخرین وضعیت تامین انرژی استان و در نظر گرفتن راهکارهای مشخص برای چالش‌های احتمالی بررسی لازم انجام گیرد.

یعقوبعلی نظری در دیدار مدیران حوزه انرژی استان که با حضور استاندار صورت گرفت، با موضوع مدیریت سوخت زمستانی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با شدت سرما و افزایش مصرف گاز در حوزه خانگی به صورت طبیعی مجبور به مدیریت تامین سوخت در نیروگاه‌ها می‌شویم.
وی با اشاره به اینکه جلسه حال حاضر بیشتر رویکرد پیشگیری از بحران دارد، افزود: باید برآورد و پیش‌بینی درستی از شرایط پیش رو داشته باشیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شدت، مدت و وسعت سرما مولفه‌های تاثیرگذاری در تامین انرژی هستند، خاطرنشان کرد: باید شرایط بدبینانه و منطقی را برای شرایط بحران در نظر بگیریم. 
نظری خاطرنشان کرد: لازم است در خصوص پروژه کارشناسی و مستدل آخرین وضعیت تامین انرژی استان و در نظر گرفتن راهکارهای مشخص برای چالش‌های احتمالی بررسی لازم انجام گیرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در این جلسه مدیران حوزه انرژی استان ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه انرژی به تحلیل خود از شرایط پیش رو پرداختند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.