سرعت گرفتن توسعه در استان؛ موثر در افزایش رفاه و امنیت مردم
19 مهر 1400 - 23:58
شناسه : 28586
0

علنی به نقل از ایسنا /کردستان استاندار کردستان بە صراحت گفت کە توسعە برای استان منجر بە افزایش امنیت و آرامش مردم خواهد شد. بهمن مرادنیا امروز (19مهر) در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان کردستان به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: بهبود زیرساخت‌ها و سرعت گرفتن توسعه در استان می‌تواند به بهبود شاخص‌های امنیتی منجر […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /کردستان استاندار کردستان بە صراحت گفت کە توسعە برای استان منجر بە افزایش امنیت و آرامش مردم خواهد شد.
بهمن مرادنیا امروز (19مهر) در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان کردستان به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: بهبود زیرساخت‌ها و سرعت گرفتن توسعه در استان می‌تواند به بهبود شاخص‌های امنیتی منجر شود.
وی اضافه کرد: اگر مردم شغل و درآمد مناسب داشته باشند، قطعا به همان نسبت میزان نارضایتی  و ناامنی کاهش پیدا خواهد کرد.
مرادنیا با بیان اینکه آمارها نشان از جدیت و تلاش بی وقفه نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون است، افزود: امروز اگر در استان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به نتیجه می‌رسند بخش‌ بزرگی از آن به خاطر وجود امنیتی است که توسط نیروی انتظامی ایجاد شده است و ما به سهم خود همه این تلاش‌ها را ارج می‌نهیم.
استاندار کردستان به فرماندهان انتظامی و نیروهای مستقر در مرزها تاکید کرد: تا جایی که امکان دارد نیروی انتظامی با مردم در مرزها تعامل سازنده داشته باشد و به نحوی مسائل را مدیریت کند که زندگی و معیشت مردم دچار مشکل نشود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.