دوره تخصصی شناسایی نیازهای فناورانه در اردبیل برگزار می‌شود
03 آذر 1400 - 1:03
شناسه : 39972
1

علنی به نقل از ایسنا /اردبیل مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل از برگزاری دوره تخصصی شناسایی نیازهای فناورانه خبر داد. اسماعیل صبوری در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا اظهار کرد: این دوره آموزشی به مدت سه روز متوالی (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه) از هفتم تا نهم آذرماه ۱۴۰۰ در محل سالن […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /اردبیل مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل از برگزاری دوره تخصصی شناسایی نیازهای فناورانه خبر داد.

اسماعیل صبوری در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا اظهار کرد: این دوره آموزشی به مدت سه روز متوالی (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه) از هفتم تا نهم آذرماه ۱۴۰۰ در محل سالن همایش‌های مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل برگزار می‌شود.
وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره تخصصی اضافه کرد: روز اول تشریح مدل و مفاهیم انجام شده و حضور در واحد صنعتی، مشاهده، مصاحبه و مستندسازی در روز دوم انجام می‌شود تا شرکت‌کنندگان به‌صورت عملی با این مراحل آشنا شده و روز سوم هم ارائه مستندات فناورانه و رفع اشکالات احتمالی انجام خواهد شد.
صبوری با بیان اینکه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این دوره ۶ آذرماه است، تصریح کرد: دوره برای مشاوران مستقر در کلینیک کسب‌وکار استان اردبیل به‌صورت رایگان بوده و علاقه‌مندان آزاد می‌توانند با استفاده از تخفیف و بهره‌مندی از یارانه حمایتی در دوره شرکت کرده و گواهینامه دریافت کنند.
مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل با بیان اینکه شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی در صورت کسب امتیاز لازم علاوه بر دریافت گواهینامه، مجاز به انجام پروژه‌های شناسایی و مستندسازی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی خواهند بود، تصریح کرد: این دوره توسط سازمان مدیریت صنعتی اردبیل و با همکاری سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.