دست توسل به امام زمان
26 آبان 1402 - 18:41
شناسه : 66114
2

دست توسل به امام زمان آیت‌اللّه بهجت: اگر ما برای تعجیل فرج دعا نکنیم، یا در دعا کردن جدی نباشیم، یا آثار جدیت در ما نباشد، به ضرر دنیای ما هم خواهد بود، چه رسد به آخرت؛ و از شروط استجابت دعا، توبه از معاصی است. ➖➖➖   آیت‌الله العظمی بهجت (ره): 🔹 هر چند […]

پ
پ

دست توسل به امام زمان

IMG_20231117_182439_231

آیت‌اللّه بهجت:

اگر ما برای تعجیل فرج دعا نکنیم، یا در دعا کردن جدی نباشیم، یا آثار جدیت در ما نباشد، به ضرر دنیای ما هم خواهد بود، چه رسد به آخرت؛ و از شروط استجابت دعا، توبه از معاصی است.

➖➖➖

  آیت‌الله العظمی بهجت (ره):

🔹 هر چند حضرت حجت(عج) از ما غایب و ما از فیض حضور آن حضرت محرومیم، ولی اعمال مطابق یا مخالف راه و رسم آن حضرت را می‌دانیم؛ و این که آیا آن بزرگوار را با اعمال و رفتار خود خشنود، و یا آن حضرت را با اعمال ناپسند، ناراضی و ناراحت می‌کنیم!

➖➖➖

20231117_1836526vXH30q

آیت الله قاضی:

بعد از هر نماز، حتما برای امام زمان (عج) دعا کنید و بدون دعا کردن برای آن حضرت از سجاده کنار نروید.

➖➖➖

توسل مختصر و گره‌گُشا به امام زمان علیه‌السلام

 آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی (ره):

 ایشان (آیت‌الله محمدعلی شاه‌آبادی ره –پدرم-) برای حلّ مشکلات به ۱۴ صلوات نذر «حضرت مولانا ولی‌الله باب‌الحوائج» خیلی سفارش داشتند و بر مجرّب بودن آن تاکید می‌کردند؛ از این رو همیشه نذرهایم به قدری مختصر است که بلافاصله بعد از برآورده شدن حاجت، نذر را عمل می‌کنم. نذر ۱۴ صلوات را نیز خودم تجربه کرده‌ام و بسیار گره‌گشا است!

یک بار در رودخانه‌ای گل‌آلود و پرسرعت، انگشترم گم شد. هر چه با دست میان گل و سنگ‌ها جستجو کردم، آن را پیدا نکردم. از یافت شدن آن ناامید شدم و خواستم علامتی در آنجا بگذاریم تا دفعه بعد که آمدیم دوباره همانجا را جستجو کنیم. در حال خروج از رودخانه به یاد این نذر افتادم. پس از نذر، برگشتم و با دست در گل و سنگ‌ها جستجو کردم که ناخواسته انگشتم به درون انگشتر رفت.

📚 ذکر محبوب، ص ۴۷۶

🔺نکته:

🔹 از آیت‌الله محمد شاه‌آبادی ره (فرزند دیگر آیت‌الله محمدعلی شاه‌آبادی ره) پرسیده شد: منظور از «حضرت مولانا ولی‌الله باب‌الحوائج» کیست؟ فرمودند: منظور حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد.

ا.یوسفی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.