در دیدار عباس و گانتس چه گذشت؟
09 شهریور 1400 - 12:56
شناسه : 24365
0

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مطالبات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدارش با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رام‌الله پرده برداشتند. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدارش با بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از وی خواسته اجساد ده‌ها […]

پ
پ

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مطالبات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدارش با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رام‌الله پرده برداشتند.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدارش با بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از وی خواسته اجساد ده‌ها شهید فلسطینی موجود در نزد این رژیم را بازگرداند.
این شبکه به نقل از منابع فلسطینی که نامی از آنها نبرد، اعلام کرد، گانتس قول داده که این درخواست عباس را بررسی و به او پاسخ دهد.
کان اعلام کرد، رژیم صهیونیستی اجساد حدود ۸۰ فلسطینی را نزد خود نگه داشته است و مردم فلسطین خواستار بازگرداندن آنها هستند.
به گفته همین منابع فلسطینی، عباس از گانتس خواسته اجازه ندهد ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق فلسطینی (آ) یورش ببرد و اینکه اقدامات خشونت آمیز شهرک نشینان در کرانه باختری را متوقف کند.
منابع مذکور گفتند، در دیدار میان عباس و گانتس موضوع پرداخت پول به خانواده های شهدا و اسرا و نیز تحقیقات دادگاه کیفری بین المللی از مقامات رژیم صهیونیستی مطرح نشد تا اعتمادسازی میان دو طرف با موفقیت انجام شود.
همچنین در این دیدار توافقنامه‌های پاریس درخصوص تنظیم روابط اقتصادی میان دو طرف بررسی شد.
به گفته منابع مذکور، عباس تقریبا از این دیدار راضی بود و گانتس با حسن نیت در نشست حضور داشت اما تشکیلات خودگردان فلسطین خواهان علنی شدن نتایج و اجرای توافقات است و مقرر شد نشست دیگری با هدف ارزیابی وضعیت و بررسی نحوه پیشبرد امور برگزار شود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.