درخواست ضمنی شی جینپینگ از طالبان در تماس تلفنی با پوتین
03 شهریور 1400 - 16:42
شناسه : 21933
3

تلویزیون مرکزی چین امروز (چهارشنبه) گزارش کرد، روسای جمهوری روسیه و چین امروز در یک گفت‌وگوی تلفنی درباره اوضاع افغانستان صحبت کردند. به گزارش علنی به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شی جینپینگ و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری چین و روسیه به تبادل دیدگاه‌ها درباره اوضاع افغانستان پرداختند. رئیس جمهوری چین نیز […]

پ
پ

تلویزیون مرکزی چین امروز (چهارشنبه) گزارش کرد، روسای جمهوری روسیه و چین امروز در یک گفت‌وگوی تلفنی درباره اوضاع افغانستان صحبت کردند.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شی جینپینگ و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری چین و روسیه به تبادل دیدگاه‌ها درباره اوضاع افغانستان پرداختند.
رئیس جمهوری چین نیز گفت: پکن آماده تقویت همکاری با روسیه و تمامی جامعه بین‌الملل درباره اوضاع افغانستان است.
وی در این گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهوری روسیه گفت: پکن آماده تعمیق همکاری و هماهنگی با جامعه بین‌الملل است و از تمامی طرف‌های درگیر در افغانستان می‌خواهد تا درباره ایجاد یک زیرساخت سیاسی جامع و باز همکاری کنند.
وی ادامه داد: طرف‌های درگیر باید یک سیاست میانه روی خارجی و داخلی داشته باشند و با تمامی سازمان‌های تروریستی روابط دوستانه خود را قطع کنند و به جای آن، روابطی دوستانه با دیگر کشورها به ویژه همسایگان برقرار کنند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.