دانش‌آموزان روحیه عدالت‌طلبی و استکبارستیزی را زنده نگه دارند
13 آبان 1400 - 11:56
شناسه : 35398
1

علنی به نقل از ایسنا /البرز استاندار البرز در پیامی به مناسبت روز ۱۳ آبان گفت: از دانش آموزان آگاه و شجاع می‌خواهم که همواره  روحیه عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارند. به گزارش علنی به نقل از ایسنا در متن پیام عزیزاله شهبازی آمده است: […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /البرز استاندار البرز در پیامی به مناسبت روز ۱۳ آبان گفت: از دانش آموزان آگاه و شجاع می‌خواهم که همواره  روحیه عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارند.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا در متن پیام عزیزاله شهبازی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیمذ
 ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها و روز محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.
بی گمان، دانش آموزانِ آگاه و رشید ما مثل شهید فهمیده ها در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند و اینک در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با کمک نسل جوان و پرتلاش کشور به عنوان پیشگامان نسلی جهادی در دوران معاصر اثرات شگرفی را بر عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بجای بگذاریم .
 اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبارستیزی  و روز دانش آموز و ادای احترام به حماسه‌آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به ملت فهیم ایران، معلمان گرامی و بالاخص به همه دانش آموزان عزیز تبریک عرض می‌نمایم و از دانش آموزان آگاه و شجاع می خواهم که همواره  روحیه عدالت  طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.