خط تولید جدید کاشی و سرامیک در ساوه افتتاح شد
20 مهر 1400 - 12:00
شناسه : 28778
1

علنی به نقل از ایسنا /مرکزی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولان صنعتی و استانی خط تولید پرسلان پولیش شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا واقع در شهر صنعتی کاوه افتتاح شد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، این خط تولید جدید به همت بنیاد مستضعفان ایجاد شده و با […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /مرکزی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولان صنعتی و استانی خط تولید پرسلان پولیش شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا واقع در شهر صنعتی کاوه افتتاح شد.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، این خط تولید جدید به همت بنیاد مستضعفان ایجاد شده و با افتتاح این خط تولید در صنعت کاشی و سرامیک در این کارخانه، سالانه دومیلیون متر مربع به ظرفیت تولید کشور در این صنعت اضافه خواهد شد.
این خط تولید به همت متخصصان ایرانی به بهره‌برداری رسیده و علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان و متخصصان این حوزه، از خروج بیش از یک میلیون یورو ارز از کشور نیز جلوگیری می کند.
میزان افزایش تولید محصول کاشی و سرامیک در کشور با افتتاح این خط به دو میلیون متر مربع در سال خواهد رسید. میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این خط تولید به ارزش روز ۱۲۹ میلیارد تومان بوده است که توانسته برای  ۶۰ نفر فرصت شغلی مستقیم و نیز برای ۳۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کند.
با افتتاح این خط تولیدی میزان افزایش صادرات شرکت ۲۰ درصد، میزان سهم شرکت در تولید محصولات کاشی و سرامیک کشور ۲.۵ درصد و میزان سهم شرکت در صادرات کاشی و سرامیک کشور ۵ درصد خواهد شد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.