خط اعتباری ویژه برای تعاونی ها در بانک توسعه تعاون در نظر گرفته شود
16 شهریور 1400 - 14:06
شناسه : 27250
1

علنی به نقل از ایسنا /گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به مشکلات دریافت تسهیلات از سوی تعاونی ها، گفت: در بخش کشاورزی صندوق کشاورزی خط اعتباری با کمترین تضامین برای تسهیلات در نظر گرفته و درخواست داریم در بانک توسعه تعاون نیز خط اعتباری ویژه ای برای تعاونی ها در […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به مشکلات دریافت تسهیلات از سوی تعاونی ها، گفت: در بخش کشاورزی صندوق کشاورزی خط اعتباری با کمترین تضامین برای تسهیلات در نظر گرفته و درخواست داریم در بانک توسعه تعاون نیز خط اعتباری ویژه ای برای تعاونی ها در نظر گرفته شود.
سعید مازندرانی امروز (سه شنبه ۱۶ شهریورماه) در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر ملی و استانی در گرگان اظهار کرد: موضوع تولید، اشتغال و تعاونی دغدغه همه روزه مسئولان است اما به جهت ترویج فرهنگ تعاونی و پاسداشت تعاونی ها، از ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه به عنوان هفته تعاون نام‌گذاری و در آن برنامه هایی برگزار می‌شود.
وی افزود: در هفته تعاون امسال ۱۳ طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۸ میلیارد تومان و ۶۰ نفر اشتغالزایی در استان افتتاح شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: اولویت ما در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با تعاون هاست.
مازندرانی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۴۰‌ هزار نفر ساعت آموزش از طریق موسسات آموزشی، جهاد دانشگاهی و… به صورت مجازی برای اعضای تعاونی و هیئت مدیره تعاونی ها برگزار شد.
وی تصریح کرد: سال گذشته تعاونی استان ۱۶ میلیون و ۲۲۸ هزار دلار صادرات داشتند. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه کرونا ضربه زیادی به تعاونی ها وارد کرده است، افزود: تاکنون بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان پرداخت شده است.
مازندرانی به مشکلات تعاونی اشاره کرد و گفت: عمده ترین مشکل تعاونی ها، ارائه تضامین برای دریافت تسهیلات است. درخواست داریم خط اعتباری ویژه ای در بانک توسعه تعاون برای تعاونی ها در نظر گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: آسان سازی دستورالعمل ها برای تعاونی ها در گمرکات، تسهیل در صدور کارت مرزنشینان، پرداخت سهم بیمه و مشکلات در گرفتن معافیت مالیاتی از دیگر مشکلات تعاونی هاست.
وی با اشاره به جشنواره تعاونی های برتر، گفت: امروز از ۱۷ تعاونی برتر استان و همچنین شرکت تعاونی مرتع داران به عنوان تعاونی برتر ملی تقدیر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.