13 مهر 1401 - 19:58
شناسه : 53329
2

عقیق: اغتشاشگران نیمه شب، با تجمع پشت منزل شهید مدافع امنیت حسین تقی پور که در جریان اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده است ضمن ایجاد رعب و وحشت از خانواده او و اهالی محل در اسلامشهر سلب آسایش کردند. آشوبگران و چماق به دستان، با حمله به محل سکونت خانواده شهید، ضمن پاره کردن بنرهای […]

پ
پ

عقیق: اغتشاشگران نیمه شب، با تجمع پشت منزل شهید مدافع امنیت حسین تقی پور که در جریان اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده است ضمن ایجاد رعب و وحشت از خانواده او و اهالی محل در اسلامشهر سلب آسایش کردند.

آشوبگران و چماق به دستان، با حمله به محل سکونت خانواده شهید، ضمن پاره کردن بنرهای شهید و شکستن حجله او با سر دادن شعار و ناسزا تا صبح امروز برای ساعاتی قصد ایجاد ناامنی و هتک حرمت برای خانواده و اطرافیان شهید تقی پور را داشتند. این اعمال ساختارشکنانه اغتشاشگران تا صبح ادامه داشت و نهایتا با دخالت نیروهای حافظ امنیت، خاتمه یافت.

این در حالیست که شهید حسین تقی پور از بسیجیان اسلامشهر چندی پیش در حالیکه برای ایجاد امنیت و آرامش شهر برای هموطنانش حضور پیدا کرده بود، با اعمال وحشیانه برخی آشوبگران در منطقه تهرانپارس به شهادت رسید و خانواده او هنوز داغدار این ماجرا هستند.

منبع:تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.