جلال و جبروت فاطمه زهرا علیهاالسلام
22 اردیبهشت 1403 - 17:59
شناسه : 70204
1

جلال و جبروت فاطمه زهرا علیهاالسلام آقای شیخ عبدالله موسیانی ¹ نقل فرمودند به این که حضرت آیه الله مرعشی نجفی به طلاّب می‌فرمود: «علّت آمدن من به قم این بود که پدر آسید محمود مرعشی نجفی (که از زهّاد و عبّاد معروف بود) چهل شب در حرم حضرت امیر (علیه‌السلام) بیتوته نمود که آن […]

پ
پ

جلال و جبروت فاطمه زهرا علیهاالسلام

20240511_164935k31MeOO

آقای شیخ عبدالله موسیانی ¹ نقل فرمودند به این که حضرت آیه الله مرعشی نجفی به طلاّب می‌فرمود: «علّت آمدن من به قم این بود که پدر آسید محمود مرعشی نجفی (که از زهّاد و عبّاد معروف بود) چهل شب در حرم حضرت امیر (علیه‌السلام) بیتوته نمود که آن حضرت را ببیند، شبی در (حال مکاشفه) حضرت را دیده بود که به ایشان می‌فرماید: سیدمحمود چه می‌خواهی؟ عرض می‌کند: می‌خواهم بدانم قبر فاطمه‌ی زهرا علیهاالسلام کجاست؟ تا آن را زیارت کنم، حضرت فرموده بود: من که نمی‌توانم «بر خلاف وصیت آن حضرت»، قبر او را معلوم کنم.
عرض کرد: پس من هنگام زیارت چه کنم؟ حضرت فرمود: خدا، جلال و جبروت حضرت فاطمه علیهاالسلام را به فاطمه معصومه علیها‌السلام عنایت فرموده است، هرکس بخواهد ثواب زیارت حضرت زهرا علیهاالسلام را درک کند به زیارت فاطمه معصومه علیهاالسلام برود.
آیه الله مرعشی می‌فرمودند: پدرم مرا سفارش می‌کرد که من قادر به زیارت ایشان نیستم امّا تو به زیارت آن حضرت برو، لذا من به خاطر همین سفارش، برای زیارت فاطمه معصومه علیهاالسلام و ثامن‌الأئمّه علیهم‌السلام آمدم و به اصرار مؤسس حوزه علمیه‌ی قم، حضرت آیه الله حائری در قم ماندگار شدم.

آیه الله مرعشی در آن زمان می‌فرمودند: «شصت سال است که هر روز من اوّل زائر حضرتم»…

_____________________
۱: ایشان از شاگردان آیه الله مرعشی قدس سره بودند.

📓فروغی از کوثر، زندگینامه حضرت فاطمه معصومه علیها‌السلام/ الیاس محمدبیگی

آن قبر که در مدینه شد گم
پیدا شده در مدینهٔ قم

ا.یوسفی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.