تولیدات باید دانش‌بنیان شوند
17 آذر 1400 - 19:57
شناسه : 43413
0

علنی به نقل از ایسنا /اردبیل استاندار اردبیل گفت: تولیدات باید دانش‌بنیان شوند و ما از مجموعه‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم. سید حامد عاملی ۱۷ آذر در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: جامعه ما توسعه پرور و خلاق پرور نیست و افراد خلاق در سیستم مدیریتی انسان‌های […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /اردبیل استاندار اردبیل گفت: تولیدات باید دانش‌بنیان شوند و ما از مجموعه‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم.

سید حامد عاملی ۱۷ آذر در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: جامعه ما توسعه پرور و خلاق پرور نیست و افراد خلاق در سیستم مدیریتی انسان‌های مظلومی هستند.
وی با بیان اینکه می‌توانیم و باید مراکز رشد در حوزه‌های علوم‌انسانی در استان راه‌اندازی شود، تصریح کرد: جامعه نیاز به فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف دارد و در شرایط سخت موجود کار و اقدامات مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان ستودنی است.
عاملی با بیان اینکه هر هفته سه‌شنبه‌ها جلسه‌ای برای رفع مشکلات تولیدکنندگان برگزار می‌کنیم، اضافه کرد: در حوزه شاخص‌های اقتصادی استان اردبیل وضعیت مناسبی ندارد و باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهیم.
رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های ارزشمندی که در استان وجود دارد می‌توان جهش تولید ایجاد کرد و ما باید تولیدمان بر مبنای دانش‌بنیان انجام شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و جانشین رئیس ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل هم گفت: جز استفاده از فناوری‌های نوین مسیر دیگری برای توسعه، رشد و تعالی کشورها وجود ندارد.
عزیز حبیبی اضافه کرد: مرکزیت علمی و تولید علم نافع دو مطالبه اصلی رهبری از دانشگاهیان است که باید تلاش کنیم به این مطالبات جامه عمل بپوشانیم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و جانشین رئیس ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: اهمیت کافی ندادن و عدم سرمایه‌گذاری در علم و فناوری از دلایلی است که در کشور نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.