تلنگر | هـرچیزی رو به دید خودمون تفسیـر نکنیم!!
19 شهریور 1403 - 19:17
شناسه : 72587
1

هـرچیزی رو به دید خودمون تفسیـر نکنیم!! بـرای خـدا کار کنید *یاد شهید رجبی بخیر که پول قرض‌الحسنه به دیگر نیروها می‌داد و می‌گفت وام است و وقتی می‌گفتند دفترچه قسطش را بده می‌گفت کسی دیگر پرداخت می‌کند. *یاد شهید بابایی بخیر که یکی از دوستانش تعریف می‌کرد که: دیدم صورتشو پوشونده و پیرمردی رو […]

پ
پ

هـرچیزی رو به دید خودمون تفسیـر نکنیم!!

IMG_20240909_180246_834QVb671Q

بـرای خـدا کار کنید

*یاد شهید رجبی بخیر که پول قرض‌الحسنه به دیگر نیروها می‌داد و می‌گفت وام است و وقتی می‌گفتند دفترچه قسطش را بده می‌گفت کسی دیگر پرداخت می‌کند.

*یاد شهید بابایی بخیر که یکی از دوستانش تعریف می‌کرد که: دیدم صورتشو پوشونده و پیرمردی رو به دوش کشیده که معلوله … شناختمش و رفتم جلو که ببینم چه خبره که فهمیدم پیرمرد رو برا استحمام میبره!!

* یاد شهیدحسین خرازی بخیر که قمقمه آبش را در حالی که خودش تشنه بود به همرزمانش می‌داد و خودش ریگ توی دهانش گذاشت که کامش از تشنگی به هم نچسبه!!

* یاد شهیدمهدی باکری بخیر که انباردار به مسئولش گفت: میشه این رزمنده رو به من تحویل بدی، چون مثل سه تا کارگر کار میکنه طرف میگه رفتم جلو دیدم فرمانده لشگر مهدی باکریه که صورتشو پوشونده کسی نشناسدش و گفت چیزی به انباردار نگه !!

آره یاد خیلی شهدا به خیر که خیلی چیزها به ما یاد دادند که بدون چشم‌داشت و تلافی کمک کنیم و بفهمیم دیگران رو، اگر کاری می‌کنیم فقط واسه رضای خدا باشه و هرچیزی رو به دید خودمون تفسیر نکنیم!!

ا.یوسفی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.