تلنگر | حضور در مساجد
23 فروردین 1403 - 22:02
شناسه : 69553
2

حضور در مساجد عده زيادى از شماها در مسجدها بودید. آخر شمايى كه براى فوت ناگهانى شخصى، خود را موظف به حضور در مساجد مى‏‌دانيد، چرا در شب‏‌هاى جمعه در مساجد حاضر نمى‌شويد؟ به خصوص روحانيت. * آيا اگر آدمى، يك ساعت الى سه ساعت را در خانه‌ى خدا راز و نياز كند بهتر است، […]

پ
پ

حضور در مساجد

IMG_20240411_205404_949rq2mmYv

عده زيادى از شماها در مسجدها بودید. آخر شمايى كه براى فوت ناگهانى شخصى، خود را موظف به حضور در مساجد مى‏‌دانيد، چرا در شب‏‌هاى جمعه در مساجد حاضر نمى‌شويد؟ به خصوص روحانيت.

* آيا اگر آدمى، يك ساعت الى سه ساعت را در خانه‌ى خدا راز و نياز كند بهتر است، يا در خانه بماند؟ و شب جمعه را در خانه يا غيبت كند يا خود را با بازى‏‌هاى سرگرمى سرگرم كند. آيا بايد شخصى كه همسايه مسجد است، به جاى رفتن به مسجد در شب جمعه به شب‌‏نشينى برود؟

* آيا اين معصيت نيست شب‌هايى كه در تاسوعا و عاشوراها، در مسجدها و محفل‌ها حضور داريد و مسجدها چنان مملو مى‌‏شود كه جاى سوزن انداختن نيست، كه اين خيلى خوب است يا چرا شب جمعه يا شب دوشنبه از حدود ۴۰۰۰ نفر بيشتر جمعيت سر بيشه، حدود ۲۰ نفر يا ۳۰ نفر بيايند. اين براى ما يك بدبختى بزرگ است كه براى تماشاى يك فيلم در مسجدها يا ميدان‏‌ها حاضر شويم، ولى در دعاى كميل، ندبه و توسل حاضر نشويم.

شهید مسعود‌ اكبرى

ا.یوسفی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.