تشدید گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در فارس
03 آبان 1400 - 6:57
شناسه : 32879
0

علنی به نقل از ایسنا /فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در استان شدت می‌گیرد، رویکرد جدید در ساماندهی گشت‌های سیار را ناظر به بازرسی و نظارت به تمام زنجیره بازار اعم از تولید، توزیع و عرضه دانست. غلامرضا سالاری گفت: این طرح در نخستین جلسه شورای تحول سازمان […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در استان شدت می‌گیرد، رویکرد جدید در ساماندهی گشت‌های سیار را ناظر به بازرسی و نظارت به تمام زنجیره بازار اعم از تولید، توزیع و عرضه دانست.
غلامرضا سالاری گفت: این طرح در نخستین جلسه شورای تحول سازمان تعزیرات حکومتی در راستای اجرایی شدن سند تحول سازمان و راهبردهای هشتگانه توسط معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به ادارات کل اجرایی ابلاغ کلی شده و هدف آن پیشگیری از وقوع و برخورد با تخلفات در مراکز تولید و توزیع کالاهای اساسی است.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از تعزیرات فارس، سالاری با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال به حدود ۲۰ هزار پرونده تخلفات رسیدگی شده است، افزود: از این تعداد حدود ۱۳ هزار فقره در حوزه تخلفات صنفی، حدود ۳ هزار فقره پرونده تخلفات قاچاق کالا و ارز و ۴ هزار فقره نیز مربوط به تخلفات حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.
سالاری از جزای نقدی۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی برای متخلفان سخن گفت و افزود: عمده تخلفات اصناف استان گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در ادامه با یادآوری اینکه تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی دارد نه وطیفه نظارتی، از شهروندان خواست تا گزارشات و شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع داده تا مراتب توسط بازرسان بررسی و با متخلفان برخورد قاطع شود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.