ترکیه: جهان با حساسیت بیشتری درباره فلسطین عمل کند
10 آذر 1400 - 10:37
شناسه : 41693
2

معاون رئیس جمهور ترکیه از جامعه بین الملل و همه کسانی که وجدان بیدار دارند خواست، درخصوص فلسطین و قدس با حساسیت بیشتری عمل کرده و مواضع سازنده‌تری اتخاذ کنند. به گزارش علنی به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فواد اوکتای، معاون رئیس جمهوری ترکیه در مراسم ضیافتی که در حاشیه نشست […]

پ
پ

معاون رئیس جمهور ترکیه از جامعه بین الملل و همه کسانی که وجدان بیدار دارند خواست، درخصوص فلسطین و قدس با حساسیت بیشتری عمل کرده و مواضع سازنده‌تری اتخاذ کنند.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فواد اوکتای، معاون رئیس جمهوری ترکیه در مراسم ضیافتی که در حاشیه نشست نمایندگان پارلمان‌ها برای قدس در آنکارا برگزار شد، اظهارات مذکور را مطرح کرد.
وی افزود، قدرت‌های تاثیر گذار باید اقدامات ملموسی داشته باشد که به پایان دادن سرکوبگری رژیم صهیونیستی و اشغالگری کمک کند. قدس در انتظار رهایی است و آنکارا با قدرت از مساله فلسطین دفاع می‌کند. مادامی که ظلم علیه قدس و فلسطین برطرف نشود، صلح و ثبات در منطقه برقرار نخواهد شد.
اوکتای گفت، شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین دستیابی به راه حلی دائمی برای مساله فلسطین را دشوار می‌کند.
وی تاکید کرد، ترکیه به رهبری رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور به صدای مظلومان فلسطین در تمانی محافل بین المللی گوش می‌دهد.
آنکارا روز سه شنبه میزبان کنفرانس نمایندگان پارلمان‌ها برای قدس با عنوان “قدس خط قرمز ماست” بود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.