تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال در همدان
20 آبان 1400 - 12:56
شناسه : 37099
0

علنی به نقل از ایسنا /همدان معاون هماهنگی و برنامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال در شش ماهه اول سال جاری خبر داد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، سید مهدی وفایی پنج‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: در شش ماهه […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /همدان معاون هماهنگی و برنامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، سید مهدی وفایی پنج‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان ۱۰ هزار و ۹۴۸ شغل ایجاد کردیم.
وفایی تصریح کرد: تعهد ما برای این بازه زمانی ۹ هزار و ۸۵۰ شغل بوده که با ۱۱۱ درصد تحقق به اهداف خود رسیدیم که فنی‌وحرفه‌ای با ۲۶۱، راه و شهرسازی با ۱۴۸ درصد و حمل و نقل و راهداری با ۱۴۲ درصد بیشترین تحقق اهداف را داشتند و در تمام شهرستان‌ها به هدف بالای ۱۰۰ درصد اشتغال دست پیدا کردیم. وی در رابطه با پروژه‌های محول شده به دستگاه‌های اجرایی استان، توضیح داد: جهادکشاورزی از بین پروژه‌هایی که به آن‌ها محول شده ۲۳۷ درصد تحقق اهداف داشته، منابع طبیعی و آبخیزداری ۱۰۰ درصد به اهداف رسیده، میراث فرهنگی در پروژه موزه منطقه‌ای ۶۰۰ درصد به اهداف خود رسیده و در سایت ارزانفود و ثبت جهانی هگمتانه نیز وضعیت خوبی دارد اما در طرح جامع گردشگری هنوز به هدف مورد نظر نرسیده است.
معاون هماهنگی و برنامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ادامه داد: پروژه‌های ورزش و جوانان به ۱۰۰ درصد به بهره برداری رسیده و برخی از پروژه‌ها در حال کار است و شرکت شهرک‌های صنعتی و آب‌منطقه‌ای نیز به تمام اهداف برنامه دست پیدا کردند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.