تأکید صالح بر هماهنگی بین المللی در مقابله با تروریسم و فساد
02 آذر 1400 - 9:58
شناسه : 39799
0

رئیس جمهور عراق بر لزوم هماهنگی بین المللی مشترک برای مقابله با تروریسم، تندروی و فساد تأکید کرد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از پایگاه شفق نیوز، برهم صالح، رئیس جمهور عراق در دیدار با آن لینده، وزیر خارجه سوئد درباره روابط دوجانبه میان دو کشور و تقویت آن در […]

پ
پ

رئیس جمهور عراق بر لزوم هماهنگی بین المللی مشترک برای مقابله با تروریسم، تندروی و فساد تأکید کرد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از پایگاه شفق نیوز، برهم صالح، رئیس جمهور عراق در دیدار با آن لینده، وزیر خارجه سوئد درباره روابط دوجانبه میان دو کشور و تقویت آن در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.
برهم صالح از دولت و نهادهای سوئدی به دلیل حمایت از عراق در زمینه انسانی و مبارزه با تروریسم قدردانی کرد و گفت: روابط عراق و سوئد باید از طریق توافق نامه ها تقویت شود. ما به دنبال تقویت روابطمان با دوستانمان در جامعه جهانی هستیم و برهماهنگی مشترک جهت مقابله با تروریسم، تندروی و فساد و اقدام جمعی برای مقابله با پیامدهای خطرناک تغییرات آب و هوایی و حمایت از محیط زیست تأکید داریم.
وی گفت: سیاست خارجه ما متوازن است و بر لزوم کاهش تنش در منطقه و تقویت ثبات و امنیت و ارتباط اقتصادی و تجاری مبتنی است. ثبات عراق عامل محوری برای ثبات منطقه است.
وزیر خارجه سوئد نیز بر پایبندی کشورش به حمایت از امنیت و ثبات عراق و تقویت اقتصاد آن تأکید و از پیشرفت عراق در سطح ملی و تلاشش در زمینه کاهش تنش در منطقه قدردانی کرد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.