بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۰۰۰ پروژه گازرسانی در خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت
06 شهریور 1400 - 14:57
شناسه : 23117
0

علنی به نقل از ایسنا /خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۱۰۰۰ پروژه گازرسانی با مبلغ ۴۸۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری یا کلنگ زنی در این استان است. حسن افتخاری اظهار کرد: در هفته دولت سال گذشته مجموعا ٢٤٤ پروژه گازرسانی در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید و اینک […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۱۰۰۰ پروژه گازرسانی با مبلغ ۴۸۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری یا کلنگ زنی در این استان است.
حسن افتخاری اظهار کرد: در هفته دولت سال گذشته مجموعا ٢٤٤ پروژه گازرسانی در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید و اینک در هفته دولت امسال نیز ۱۰۰۰ پروژه گازرسانی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می شود که از این تعداد ۱۳۵ پروژه روستایی و ۸۶۵ مورد نیز طرح‌های گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی است.
وی افزود: در بخش روستایی ۷۶ روستا با جمعیت ۸۹۳۰ خانوار به شبکه گاز کشور متصل شده و عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی در ۵۹ روستای دیگر با جمعیت ۴۲۳۵ خانوار نیز با مجموع ۲۱۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی هم ۸۶۵ مورد پروژه شامل افتتاح طرح‌های گازرسانی در ۳۲۰ واحد تولیدی صنعتی و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۴۵ واحد دیگر با مجموع اعتبار ۲۷۰۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، وی یادآور شد: در سالی که به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده، گازرسانی به بیشترین تعداد واحد صنعتی تولیدی کشور توسط شرکت گاز خراسان رضوی هدفگذاری گردیده که امیدواریم با همت همکاران شرکت گاز استان و حمایت‌های شرکت ملی گاز تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد بهره‌مندی ۹۰۰ واحد تولیدی صنعتی جدید از نعمت گاز باشیم.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.