بزرگترین کارخانه پاکت‌سازی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح می‌شود
12 آبان 1400 - 13:11
شناسه : 35169
0

علنی به نقل از ایسنا /کرمانشاه به گفته مدیرعامل مجموعه سیمان سامان، بزرگترین واحد تولید پاکت غرب کشور در صورت تامین مناسب مواد اولیه ظرف یک ماه آینده تولید خود را آغاز خواهد کرد. شهریار گراوندی در گفت و گو با علنی به نقل از ایسنا ، با اشاره به آغاز احداث کارخانه تولید پاکت […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /کرمانشاه به گفته مدیرعامل مجموعه سیمان سامان، بزرگترین واحد تولید پاکت غرب کشور در صورت تامین مناسب مواد اولیه ظرف یک ماه آینده تولید خود را آغاز خواهد کرد.

شهریار گراوندی در گفت و گو با علنی به نقل از ایسنا ، با اشاره به آغاز احداث کارخانه تولید پاکت مجموعه سیمان سامان از اردیبهشت 1399، عنوان کرد: این واحد تولیدی به عنوان طرح توسعه در دل مجموعه سیمان سامان احداث شده است.
وی با بیان اینکه تمام کارهای احداث این واحد انجام و نصب تجهیزات نیز صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد در صورت تامین سهمیه مناسب مواد اولیه حداکثر تا یک ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این مجموعه باشیم.
مدیرعامل سیمان سامان کرمانشاه سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد تولیدی را 500 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز ساخت این کارخانه بدون استفاده از تسهیلات بانکی تامین شده است.
گراوندی خاطرنشان کرد: در این مجموعه انواع پاکت پلی پروپیلنی برای صنایع سیمان و سایر صنایع تولید خواهد شد.
وی با بیان اینکه ظرفیت تولید این مجموعه 240 پاکت در دقیقه و معادل 110 میلیون پاکت در سال است، اظهار کرد: این مجموعه علاوه بر تامین نیاز داخل، می‌تواند بعد صادراتی هم داشته باشد.
مدیرعامل مجموعه سیمان سامان ظرفیت اشتغالزایی این واحد را در شروع به کار و به صورت تک شیفت 100 نفر عنوان کرد و ادامه داد: زمانیک ه این واحد به صورت سه شیفت تولید داشته باشد، ظرفیت اشتغالزایی آن به 200 نفر خواهد رسید.
گراوندی با اشاره به اینکه این مجموعه مجهزترین و به روزترین تجهیزات تولید پاکت در کشور را دارد، گفت: مشابه این مجموعه در تمام غرب کشور وجود ندارد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.