16 بهمن 1402 - 18:51
شناسه : 68090
1

برگزاری ۳۰ نشست تخصصی در نمایشگاه رسانه‌های ایران مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از برگزاری نشست‌ها‌ و کارگاه‌های آموزشی با موضوع رسانه در این دوره از نمایشگاه خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احسان حامد مقدم؛ مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، با اشاره به برگزاری نشست‌ها و […]

پ
پ

برگزاری ۳۰ نشست تخصصی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از برگزاری نشست‌ها‌ و کارگاه‌های آموزشی با موضوع رسانه در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احسان حامد مقدم؛ مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، با اشاره به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اظهار کرد: کمیته رویدادهای نمایشگاه رسانه‌های ایران تاکنون 30 نشست برای نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده که در چند پهنه موضوعی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نشست‌هایی تحت عنوان «به وقت رسانه» با محوریت ارتباطات، رسانه و روزنامه‌نگاری به صورت تئوری، نظری و عمومی برگزار خواهد شد. در بخش دیگری که به عنوان «کتاب رسا» طراحی شده است، کتاب‌های جدیدی که در حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری نگاشته شده، رونمایی و پیرامون آنها گفت‌وگو می‌شود.

حامد مقدم با اشاره به برگزاری نشست‌هایی تحت عنوان تجربه‌کاوی رسانه گفت: تجربه‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی را با این عنوان در نمایشگاه خواهیم داشت که در حوزه‌های روزنامه‌نگاری بحران روزنامه‌نگاری در دوران جنگ و همچنین انقلاب اسلامی طراحی شده است.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم‌هایی برای نکوداشت پیشکسوتان و فعالان حوزه مطبوعات و روزنامه‌نگاری نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: ما در این دوره از نمایشگاه به موضوعات نوین و هوش مصنوعی نیز خواهیم پرداخت و در کنار آنها نشست‌های بین‌المللی هم برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران تاکید کرد: با توجه به ظرفیت نمایشگاه، امکان افزایش این دست نشست‌ها و رویدادها وجود دارد.

حامد مقدم درباره برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خلال روزهای برگزاری نمایشگاه، جزییات بیشتری ارائه کرد و گفت: طبق طراحی‌های انجام شده، قرار است کارگاه‌هایی با نام «اسرا» که به ارتقای سواد رسانه‌ای فعالان فرهنگی و رسانه‌ای می‌پردازد نیز در این دوره داشته باشیم. این کارگاه‌ها در واقع تجربه آموزشی جدیدی است و ما در تلاش هستیم بهترین اساتید حوزه ارتباطات را برای این کارگاه‌ها دعوت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به‌زودی، اساتید این کارگاه‌ها معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: علاقمندان به حضور در این کارگاه‌ها حتماً باید ثبت‌نام خود را انجام دهند تا از این موقعیت آموزشی کم‌نظیر بی‌بهره نمانند. مراتب انجام ثبت‌نام در سایت نمایشگاه به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

تقویت وجه عملکرد مطبوعات در نمایشگاه رسانه‌های ایران

بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، با نام و رویکرد جدید، توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از 29 بهمن تا دوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.