انتخاب معاون سیاسی استاندار همدان، با هماهنگی مجمع نمایندگان انجام شد
22 آبان 1400 - 14:59
شناسه : 37556
0

علنی به نقل از ایسنا /همدان رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: انتصاب معاون سیاسی استاندار همدان با هماهنگی مجمع نمایندگان، انجام شد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، محمدمهدی مفتح شنبه ۲۲ آبان‌ماه در مراسم معارفه معاون سیاسی استاندار همدان، اظهار کرد: انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در تعامل با […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /همدان رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: انتصاب معاون سیاسی استاندار همدان با هماهنگی مجمع نمایندگان، انجام شد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، محمدمهدی مفتح شنبه ۲۲ آبان‌ماه در مراسم معارفه معاون سیاسی استاندار همدان، اظهار کرد: انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در تعامل با مجمع نمایندگان انجام شد و با هماهنگی بسیار خوب، نسبت به تعیین این سمت اقدام کردیم‌.
مفتح تصریح کرد: استان همدان با ۱۰ شهرستان و شرایط مختلف آب و هوایی، شرایط رشد خوبی دارد و شرایط بالقوه را باید به فعلیت درآورد و یکی از ابزار این کار مسئولین هستند.
وی ادامه داد: انتخاب آقای باب‌الحوائجی مبتنی با نظرخواهی از نمایندگان مجلس بود و انتصابی بود که با اتفاق آرا در این برهه رخ داد.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان، خاطرنشان کرد: همدان، استعداد و امکان رشد بالایی دارد و امیدواریم با هماهنگی و همکاری مسئولان شاهد رشد بالایی باشیم. مفتح ادامه داد: با هماهنگ شدن مسئولان حول محور فعالیت و رشد استان، می‌توانیم شاهد رشد بالاتری باشیم.
وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی مطلوب نیست، مطرح کرد: مشکلات فراوانی داریم و امیدواریم با هماهنگی مسئولان اجرایی، حل شود.انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.