اساسنامه اردوگاه‌های دانش‌آموزی به تایید ریاست جمهوری رسید
10 آذر 1400 - 11:40
شناسه : 41709
3

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تایید اساسنامه اردوگاه‌های دانش آموزی به وسیله ریاست جمهوری در نهصد و نود ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا، حسن شربت‌دار گفت: یکی از موضوعات مهمی که مدت‌ها دغدغه حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی بود، […]

پ
پ

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تایید اساسنامه اردوگاه‌های دانش آموزی به وسیله ریاست جمهوری در نهصد و نود ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا، حسن شربت‌دار گفت: یکی از موضوعات مهمی که مدت‌ها دغدغه حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی بود، اساسنامه اردوگاه‌های دانش آموزی  است که با تصویب در نهصد و نود و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش به تایید ریاست جمهوری، ‌رسید و در آینده برای اجرا به استانها ابلاغ خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: اردوگاه دانش‌آموزی به عنوان محیطی تربیتی و اثرگذار می تواند با ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و خلق موقعیت‌های جدید یادگیری متناسب با نیازهای فردی و جمعی دانش آموزان، زمینه دستیابی آنان را به ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت فراهم کند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.