گاری کبابی ها و ون کافه ها در جشنواره شهر خلاق خوراک رشت
17 آذر 1400 - 0:38
شناسه : 43204
2

علنی به نقل از ایسنا/گیلان رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری از حضور فعال گاری کبابی ها و ون کافه ها در جشنواره بزرگ شهر خلاق خوراک رشت خبر داد. علیرضا حسنی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره به منظور پاسداشت ششمین سال اعلام شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/گیلان رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری از حضور فعال گاری کبابی ها و ون کافه ها در جشنواره بزرگ شهر خلاق خوراک رشت خبر داد.
علیرضا حسنی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره به منظور پاسداشت ششمین سال اعلام شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برگزار می شود.

وی افزود: در اجرای این برنامه که با محوریت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت برگزار می شود، سازمانها و مدیریتهای مختلف شهرداری از جمله سازمان ساماندهی مشاغل شهری، همکاری خواهند کرد تا روزی به یادماندنی در دفتر خاطرات رشتوندان  ثبت شود.

حسنی اضافه کرد: در نشستی که با نمایندگان گاری کبابی ها و ون کافه های تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت برگزار شد و با دریافت نقطه نظر، دیدگاه ها و پیشنهادهای آنها در زمینه برگزاری هر چه بهتر این جشنواره، هماهنگی های لازم به عمل آمده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره از شنبه بیستم تا  ۲۳ آذرماه امسال در پیاده راه فرهنگی  شهر رشت برگزار می شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.