کسب رتبه درجه یک اعتباربخشی توسط بیمارستان نجمیه
23 مرداد 1403 - 17:25
شناسه : 71986
1

کسب رتبه درجه یک اعتباربخشی توسط بیمارستان نجمیه بیمارستان فوق تخصصی نجمیه موفق به کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی بیمارستانی شد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید غلامرضا موسوی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نجمیه با اعلام اینکه بیمارستان نجمیه رتبه یک اعتباربخشی را به دست آورد، گفت: بیمارستان نجمیه […]

پ
پ

کسب رتبه درجه یک اعتباربخشی توسط بیمارستان نجمیه

بیمارستان فوق تخصصی نجمیه موفق به کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی بیمارستانی شد.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید غلامرضا موسوی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نجمیه با اعلام اینکه بیمارستان نجمیه رتبه یک اعتباربخشی را به دست آورد، گفت: بیمارستان نجمیه در سایه تلاش همکاران کارآمد و فعال، با تلاشی مضاعف و درخور تحسین با توکل بر خدا توانست رتبه درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی را در ارزیابی بیمارستان‌های کشور در سال 1403 را بر اساس استانداردهای نوین اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور برای این مرکز به ارمغان بیاورد.

کسب درجه عالی اعتباربخشی توسط بیمارستان بقیةالله(عج)

وی افزود: کسب "رتبه یک" اعتباربخشی بیمارستان نماد بارزی از توانایی‌های ارزشمند تمام کارکنان و مجموعه بیمارستان است‌ و نتیجه مطلوب اعتبار بخشی، نتیجه زحمات شبانه روزی و کار تیمی همه همکاران در بیمارستان است.

رئیس بیمارستان نجمیه در پایان افزود: امید است این همبستگی کادر محترم بیمارستان در جهت رسیدن به استانداردهای اعتبار بخشی، برای رضایتمندی خالق یکتا و خدمت گزاری به مردم عزیز کشور تداوم داشته باشد. درجه عالی اعتبار بخشی بالاترین سطح کیفی است که از سوی وزارت بهداشت بر مبنای ارزیابی 19 محور بالینی، پاراکلینیکی و مدیریتی به مراکز درمانی اعطا می‌شود‌.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.