پورابراهیمی: «خطیب» وزیر موفقی برای وزارت اطلاعات است
31 مرداد 1400 - 8:56
شناسه : 20515
0

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی اطلاعات را فرد موفق برای این وزارتخانه دانست و گفت که خطیب امکان ایجاد تحولات مختلف در حوزه وزارت اطلاعات را دارد. محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا ، درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: براساس سوابق و مدارک، وزیر پیشنهادی اطلاعات دارای […]

پ
پ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی اطلاعات را فرد موفق برای این وزارتخانه دانست و گفت که خطیب امکان ایجاد تحولات مختلف در حوزه وزارت اطلاعات را دارد.
محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا ، درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: براساس سوابق و مدارک، وزیر پیشنهادی اطلاعات دارای سوابق ارزشمندی بوده، جانباز نظام مقدس اسلامی و از خانواده شهدا و از بدنه وزارت اطلاعات است معمولا هر وزارتخانه‌ای بر این باور بوده که اگر فردی به عنوان بدنه خود به عنوان وزیر انتخاب شود، مسلط‌تر و توانمندتر خواهد بود.
وی اضافه کرد: این ویژگی‌ها در کنار سوابق آقای خطیب در قوه قضاییه و وظایف و مجموعه مختلف اجرایی کشور و آستان قدس امام رضا (ع) و براساس برنامه ارائه شده موید این است که ایشان امکان تحولات مختلف در حوزه وزارت اطلاعات به خصوص موضوعات مرتبط با اولویت‌های کشور مشخصا اولویت‌های اقتصادی را دارد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: در این جلسه موارد مختلفی همچون قانون حراست‌ها برای جلوگیری از پرونده‌های مکرر تخلفات اقتصادی در بنگاه‌های بزرگ وابسته به نهادهای غیردولتی و مجموعه‌های غیرمستقیم وابسته به دولت مورد بحث قرار گرفت.
وی ادامه داد: اولویت‌ها در این حوزه و بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی و موضوعات مرتبط با ماموریت‌های وزارت اطلاعات در امنیت سرمایه گذاری و صیانت از سرمایه گذاری هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مورد قبول اعضای کمیسیون بود لذا کمیسیون اقتصادی بعد از بررسی برنامه‌ها و سوابق آقای خطیب به این نتیجه رسید که او وزیر موفق برای وزارت اطلاعات است.
پورابراهیمی گفت: با توجه به این‌که وزارت اطلاعات تنها وزارتخانه مربوط به داخل کشور نیست و بعد بین‌المللی دارد انتظار می‌رود که وزیر آن هم با رای قاطعی انتخاب شده تا با پشتوانه آن ماموریت‌هایشان را انجام دهد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.