نیاز به تغییر سریع تر برخی مدیران کرمان/ بعضی جاها تعطیل است
13 شهریور 1400 - 23:02
شناسه : 26238
3

علنی به نقل از ایسنا /کرمان استاندار کرمان گفت: در بعضی حوزه ها نیاز است تغییرات زودتر انجام شود هرچند برخی دارند کار می کنند و خلائی ایجاد نشده اما در برخی حوزه ها گله مند هستیم و بحث امروز و دیروز نیست و برخی از مدیران کار را پیگیری نمی کنند. دکتر”علی زینی وند” […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /کرمان استاندار کرمان گفت: در بعضی حوزه ها نیاز است تغییرات زودتر انجام شود هرچند برخی دارند کار می کنند و خلائی ایجاد نشده اما در برخی حوزه ها گله مند هستیم و بحث امروز و دیروز نیست و برخی از مدیران کار را پیگیری نمی کنند.
دکتر”علی زینی وند” شامگاه ۱۳ شهریورماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به تکرار چند باره موضوع پایانه صادراتی جنوب در جلسات اظهار کرد: باید این مسئله طی یک هفته آینده تعیین تکلیف شود و کارگروه هایی که مسئول بررسی موضوعات هستند، باید کار را جدی بگیرند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه استانداری کرمان با سازمان تعاون روستایی در زمینه خرید توافقی محصولات کشاورزی جنوب استان افزود: این تفاهمنامه باید به صورت جدی دنبال شود و ما در استان قول همکاری کامل را در زمینه صدور مجوزها و تسهیلات داده ایم و باید در دستور کار قرار بگیرد و پایانه صادراتی را از همین سنخ می دانیم.

زینی وند تصریح کرد: تفاهمنامه خیلی خوبی بین وزیر سابق صمت و شرکت های بزرگ استان و استانداری منعقد شده بود که آن پروژه ها نیز به صورت جدی باید توسط مسئولان رصد و پیگیری شود؛ حجم اشغال این پروژه ها بالاست و در توسعه متوازن استان نقش دارند و باید تعهد شرکت ها در مناطق مشخص شده، عملیاتی شود چراکه گزارش دهی و ثبت اشتغال برای ما مهم است.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بیان کرد: ستاد پتانسیل بسیار بالایی است که استان های دیگر خیلی خوب از آن استفاده می کنند و کرمان برای آوردن بخشی از امکانات ستاد اجرایی به استان در اشتغال زایی و محرومیت زدایی بسیار ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در زنجیره تولید، توانمندسازی و اشتغال مجموعه بی نظیری است و با منابع و مشارکت راحتی که دارند، اما متاسفانه استان فعال نیست و من از مدیران بخش های مختلف و معاونان استانداری گلایه داریم.

زینی وند با اشاره به اینکه اگر کسی حال مدیریت کردن ندارد، نباید پست قبول کند زیرا این ظلم و خیانت است، تصریح کرد: البته مدیرانی داریم که به خوبی کار می کنند و پروژه ها انجام می شود اما برخی جاها تعطیل است؛ برای چه باید پنج بار یک مسئله را بگوییم و به ما نتیجه داده نشود، این فرماندار قابل توبیخ است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امکانات و مدیریتی که در اختیار ماست حق حکومت و مردم است که به گردن ماست، گفت: در بعضی حوزه ها نیاز است تغییرات زودتر انجام شود هرچند برخی دارند کار می کنند و خلائی ایجاد نشده اما در برخی حوزه ها گله مند هستیم و بحث امروز و دیروز نیست و برخی از مدیران کار را پیگیری نمی کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.