عمار حکیم در دیدار با سفیر آمریکا: دولت جدید، عراق را به سمت ثبات ببرد
11 آبان 1400 - 18:03
شناسه : 34992
0

رهبر جریان حکمت ملی عراق در جریان دیدار با سفیر آمریکا در بغداد به بررسی تحولات سیاسی عراق و منطقه پرداخت. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از النهار، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق با متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد دیدار کرد. دو طرف در جریان این دیدار […]

پ
پ

رهبر جریان حکمت ملی عراق در جریان دیدار با سفیر آمریکا در بغداد به بررسی تحولات سیاسی عراق و منطقه پرداخت.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از النهار، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق با متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد دیدار کرد.
دو طرف در جریان این دیدار تحولات سیاسی عراق و منطقه، نتایج انتخابات پارلمانی دهم اکتبر و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
عمار حکیم در جریان این دیدار بر لزوم اتخاذ تمامی اقدامات کمیساریای عالی انتخابات و دستگاه قضایی برای تقویت اعتماد شهروندان و گروه‌های سیاسی به عملیات انتخاباتی که در شفافیت آن سهم به سزایی دارد و منعکس‌کننده تصویر مثبتی از دموکراسی در عراق است، تاکید کرد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت دولت آینده عراق، تامین خواسته‌های شهروندان عراقی و هدایت کشور به سمت ثبات و شکوفایی از طریق تحقق توسعه همه جانبه و فراگیر، از گروه‌های سیاسی معترض خواست تا روش‌های مسالمت‌آمیز و قانونی را برای احقاق حقوق خود در پیش گیرند. 
عمار حکیم همچنین بر موضع خود در خصوص ضرورت شروع منافع ملی در روابط عراق با کشورهای جهان و تقویت روابط دوجانبه عراق و ایالات متحده به ویژه در زمینه‌های اقتصادی و خدماتی و نیز بر اهمیت رایزنی به عنوان روشی مؤثرتر برای حل تمامی مشکلات و پشت سر گذاشتن بحران‌های منطقه تاکید کرد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.