ظفرقندی: 80 درصد شکایات حوزه سلامت به علت برخورد نامناسب است
07 خرداد 1404 - 21:51
شناسه : 77249
1

وزیر بهداشت گفت: 80 درصد شکایت‌ها در حوزه سلامت به دلیل برخورد نامناسب، بی احترامی و یا تکریم نکردن ارباب رجوع است از این رو باید سه رکن اساسی «پیش بینی، پیشگیری و اصلاح رویه‌ها» به خصوص در مراکز درمانی در اولویت کار بازرسی قرار گیرد.

پ
پ

وزیر بهداشت گفت: 80 درصد شکایت‌ها در حوزه سلامت به دلیل برخورد نامناسب، بی احترامی و یا تکریم نکردن ارباب رجوع است از این رو باید سه رکن اساسی «پیش بینی، پیشگیری و اصلاح رویه‌ها» به خصوص در مراکز درمانی در اولویت کار بازرسی قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.