شرکتهایی که توان جذب سهمیه گاز مایع را ندارند بزودی تعیین تکلیف خواهند
01 آذر 1400 - 8:56
شناسه : 39556
0

علنی به نقل از ایسنا /سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرکتهایی که توان جذب سهمیه گاز مایع را ندارند بزودی تعیین تکلیف خواهند و با شرکت های توانمند جایگزین خواهند شد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا – داود شهرکی افزود: شرکتهای تامین و توزیع گاز […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرکتهایی که توان جذب سهمیه گاز مایع را ندارند بزودی تعیین تکلیف خواهند و با شرکت های توانمند جایگزین خواهند شد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا – داود شهرکی افزود: شرکتهای تامین و توزیع گاز مایع در هر شرایطی موظف به تامین گاز مصرفی مردم استان هستند و باید با برنامه ریزی نسبت به جذب  صددرصدی سهمیه گاز اقدام کنند.
معاون استاندار افزود: شرکتهای موزع گاز مایع متعهد به تامین گاز مصرفی مردم هستند و قابل قبول نیست که در ابتدای فصل سرما به دلیل کمبود و یا نبود کشنده نیاز منطقه را تامین نکنند.
شهرکی تاکید کرد: در هر شرایطی شرکتها مسوول تامین گاز مصرفی مردم هستند و در قبال این امر متعهد هستند و با برنامه ریزی شرایط را به نحو مطلوب فراهم کنند.
شهرکی گفت: در صورت عدم تامین و توزیع گاز با شرکتهای تامین و توزیع گاز مایع برخورد خواهد شد.
شهرکی بیان کرد: شرکتهایی که در ناوگان حمل و نقل مشکل دارند باید تجهیز شوند و با انعقاد قرارداد با بخش خصوصی این مشکل را مرتفع نمایند چرا که عدم جذب سهمیه توسط شرکتهای موزع تخلف است و باید به هر نحو ممکن نیاز منطقه  را تامین کنند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل  در حوزه گاز مایع تعداد ۱۴ کشنده با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینان امید در حال پیگیری است که با اضافه شدن این تعداد مشکل ناوگان حمل و نقل مرتفع خواهد شد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.