شبکه راهبردی روابط عمومی در ادارات فارس راه‌اندازی می‌شود
26 آبان 1400 - 9:42
شناسه : 38422
2

علنی به نقل از ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس از راه‌اندازی شبکه راهبردی روابط عمومی در تمام ادارات استان خبر داد. مرتضی نداف با اشاره به برگزاری نخستین مجمع مسئولین روابط عمومی و امور بین‌الملل دستگاه‌های حاکمیتی کشور بیان کرد: این نشست در راستای هم‌افزایی و تشریک مساعی روابط […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس از راه‌اندازی شبکه راهبردی روابط عمومی در تمام ادارات استان خبر داد.

مرتضی نداف با اشاره به برگزاری نخستین مجمع مسئولین روابط عمومی و امور بین‌الملل دستگاه‌های حاکمیتی کشور بیان کرد: این نشست در راستای هم‌افزایی و تشریک مساعی روابط عمومی دستگاه‌های حاکمتی با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد و همچنین در راستای تشکیل شبکه راهبردی روابط عمومی و امور بین الملل وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی به منظور ترویج و توسعه فریضتین برگزار شد.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، او افزود: مقرر شده با همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی، شبکه راهبردی روابط عمومی در تمام ادارات استان هم راه‌اندازی شود.
مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس ادامه داد: در این نشست تشکیل قرارگاه عملیات لشکر سایبری، اطلاع‌رسانی و انعکاس در راستای اخذ مجوز شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات و همچنین تشکل‌های های مردمی مطالبه‌گر، انعکاس اخبار حوزه امر به معروف و نهی از منکر توسط روابط عمومی دستگاه‌ها، رصد و تحلیل و بررسی اطلاعات و محتواهای مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌های داخلی و خارجی و عملیات روانی مناسب در حوزه اطلاع‌رسانی تصویب شد.
نداف همچنین مشارکت و هم‌افزایی روابط عمومی دستگاه‌ها در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و نشست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مشارکت در تولید محتوای مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر توسط روابط عمومی استان‌ها، مشارکت حداکثری در برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مدیران روابط عمومی دستگاه‌های سراسر کشور با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی داخلی برای جذب و برون داد برنامه‌های حوزه‌های امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد.
او خاطرنشان کرد: این نشست با حضور جعفر صادق‌منش؛ قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مهرداد توکلی؛ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد، رضا بازرگان؛ مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ستاد با مدیران و نمایندگان روابط عمومی و امور بین‌الملل دستگاه‌ها و وزاتخانه‌های کشور در محل سالن جلسات شهدای امر به معروف و نهی از منکر ستاد برگزار شد.
انتهای پیام

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.