ستاره‌ها چیدنی نیستند
03 دی 1401 - 19:25
شناسه : 55680
1

ستاره‌ها چیدنی نیستند نویسنده: محمدعلی حبیب اللهیان؛ انتشارات نشر معارف اگر به دنبال کتابی هستید (برای دختران نوجوان و جوان) که بتواند به سادگی لزوم حفظ حجاب را توضیح دهد، این کتاب را پیشنهاد می‌کنیم…. با توجه به اتفاقات اخیر، خواندن چنین کتاب‌هایی برای نسل نوجوان و جوان، خصوصا دختران الزامی است….. کتاب “ستاره‌ها چیدنی […]

پ
پ

ستاره‌ها چیدنی نیستند

نویسنده: محمدعلی حبیب اللهیان؛

انتشارات نشر معارف

اگر به دنبال کتابی هستید (برای دختران نوجوان و جوان) که بتواند به سادگی لزوم حفظ حجاب را توضیح دهد، این کتاب را پیشنهاد می‌کنیم….

با توجه به اتفاقات اخیر، خواندن چنین کتاب‌هایی برای نسل نوجوان و جوان، خصوصا دختران الزامی است…..
کتاب “ستاره‌ها چیدنی نیستند” برگرفته از داستانی واقعی پیرامون ماجراهای پر فراز و نشیب یک دختر آمریکایی، به قلم محمد علی حبیب‌اللهیان است.
کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» تلاش دارد مقوله حجاب را از دو منظر مورد بررسی قرار دهد؛ اینکه آیا حجاب، آزادی را از زنان می‌گیرد یا به آن‌ها عزت بیشتری می‌بخشد.
این رمان بلند، پیرامون سبک زندگی بانوان و با محوریت موضوع حجاب و با نگاهی فرادینی و فراملیتی است و شخصیت‌های مشهور، فعال و جنجالی زیادی در آن حضور دارند!

شخصیت و قهرمان اصلی داستان، دختری آمریکایی است که طی ماجراهایی با مرکز اسلامی نیویورک آشنا شده و در جلسات متعدد این مرکز، تمام افکار و آراء پیشین خود را به چالش می‌کشد.

این دختر آمریکایی به سبب این اتفاق با دو نگاه و دو مدل سبک زندگی در مورد زنان آشنا می‌شود و همین آشنایی، منشاء اتفاقاتی مهم در زندگی او و دوست نزدیکش خواهد شد.

دو نگاهی که حداقل در 14 مساله، 180 درجه با یکدیگر اختلاف اساسی دارند و این قهرمان داستان است که باید در این میان، تصمیمی بزرگ بگیرد … تصمیمی که مخاطرات زیادی برایش به همراه خواهد داشت.

ف.یوسفی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.