رجیستری موبایل توسط پلیس در متروها تکذیب شد
08 مرداد 1403 - 19:36
شناسه : 71730
1

رجیستری موبایل توسط پلیس در متروها تکذیب شد مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اخبار منتشر شده در خصوص اجرای طرح رجیستری را، از اساس فاقد اعتبار خبری دانست. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از آغاز طرح مقابله مؤثر با سارقان موبایل […]

پ
پ

رجیستری موبایل توسط پلیس در متروها تکذیب شد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اخبار منتشر شده در خصوص اجرای طرح رجیستری را، از اساس فاقد اعتبار خبری دانست.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از آغاز طرح مقابله مؤثر با سارقان موبایل توسط پلیس مترو خبر داد.

در این گزارش آمده است: با بررسی‌های به عمل آمده و تقاضای مکرر شهروندان در خصوص مقابله با سارقان موبایل و افزایش تعداد مالباختگان در ایستگاه‌های مترو؛ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طرح مقابله با سارقان حرفه‌ای را در دستورکار قرار داد که توسط پلیس مترو این طرح در حال اجرا است.

انهدام باند4 نفره سرقت خودرو در شهر ری

با رصد صورت گرفته طی مدت کمی از اجرای طرح، نرخ روزانه سرقت تلفن همراه در متروها کاهش چشمگیری یافته و به همین میزان دستگیری و بازداشت تعداد قابل ملاحظه‌ای از سارقان که محیط تخصصی جرمشان در ایستگاه‌های مترو است افزایش داشته است.

مجرمان از طریق فرایند تخصصی مظنون گیری پلیس بازداشت می‌شوند و با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح، تداوم آن در دستورکار قرار گرفته و اخبار در خصوص اجرای طرح رجیستری از اساس فاقد اعتبار خبری و رسانه‌ای بوده و تصاویر افراد بازداشت شده و اقلام سرقتی در این گزارش موید عملکرد پلیس است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.