25 بهمن 1402 - 17:42
شناسه : 68311
4

رئیس جمهور عراق: مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از عراق در جنگ با تروریسم قابل تقدیر است رئیس جمهور عراق با اشاره به ضرورت همکاری و هماهنگی مواضع جهت حفظ امنیت و ثبات دو کشور و منطقه، از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از عراق در جنگ با تروریسم تقدیر کرد. – اخبار […]

پ
پ

رئیس جمهور عراق: مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از عراق در جنگ با تروریسم قابل تقدیر است

رئیس جمهور عراق با اشاره به ضرورت همکاری و هماهنگی مواضع جهت حفظ امنیت و ثبات دو کشور و منطقه، از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از عراق در جنگ با تروریسم تقدیر کرد.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبداللطیف جمال رشید؛ رئیس جمهور عراق امروز چهارشنبه در کاخ ریاست جمهوری بغداد از حجت‌الاسلام ‌المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای؛ رئیس قوه قضاییه ایران و هیئت همراه وی استقبال کرد.

در ابتدای این دیدار پس از آنکه رئیس قوه قضاییه سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور ایران را ابلاغ کرد، رئیس جمهور عراق درود‌ها و آرزوی پیشرفت و آبادانی روزافزون ایران را برای آنان و ملت ایران ابلاغ کرد.

رئیس قوه قضاییه: ایران و عراق مراودات و ارتباطات سطح بالا و پرحجمی در حوزه مسائل حقوقی و قضایی دارند

در این دیدار، جمال رشید بر تقویت روابط دوجانبه به نحوی که به تحکیم اشتراکات اجتماعی و مذهبی مردم عراق و ایران و تحکیم راه‌های همکاری بین دو کشور به ویژه در زمینه‌های قضایی و حقوقی کمک کند، تاکید کرد.

رئیس جمهور عراق همچنین با توجه به تحولات منطقه بر اهمیت تلاش برای کاهش تنش، اتخاذ گفت‌وگوی سازنده در حل مناقشات و تلاش برای برقراری صلح و امنیت بین‌المللی تاکید کرد.

وی در این چارچوب بر ضرورت توقف تجاوزات به نوار غزه، امداد رسانی به مردم فلسطین که با زشت‌ترین اشکال تجاوز روبرو هستند و اعطای حقوق کامل مشروع به رنج انسانی آنها تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.