13 مهر 1402 - 10:18
شناسه : 64856
3

دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را فراخواند در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارائه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، دادستانی تهران به موضوع واکنش نشان داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تپسی قبل از مهرماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به […]

پ
پ

دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را فراخواند

در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارائه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، دادستانی تهران به موضوع واکنش نشان داد.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تپسی قبل از مهرماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت‌نام سرویس مدرسه کرده و بررسی‌های اولیه حاکی از این است که پس از آغار سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به باز گرداندن اصل پول کرده است.

در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعی‌العموم موضوع را پیگیری می‌کند.

تحصیل مال نامشروع "تپسی" به بهانه سرویس مدارس

در این راستا با تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، سرویس مدرسه تپسی از شهریور امسال با اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها و دریافت شهریه، قرار بود از هفته اول مهرماه خدمت‌رسانی را ارائه کند اما این موضوع در ده روز نخست ماه مهر محقق نشد؛ البته برخی از خانواده‌ها از حل مشکل سرویس مدرسه تپسی در نهم مهرماه خبر دادند.

اما این مشکل برای برخی خانواده‌ها کماکان پابرجا بود؛ به‌عنوان مثال یک شهروند تهرانی نهم مهر در تماس با تسنیم گفت: با وجود واریز 12 میلیون و 200 هزار تومان بابت سرویس مدرسه به حساب تپسی اما تا این لحظه، هیچ خدمت‌رسانی برقرار نشده است همچنین با وجود ارسال پیامک از سوی تپسی مبنی بر اینکه "راننده صبح فرزند شما مشخص شده و باید به اپلیکشین تپسی برای ارتباط با راننده مراجعه کنید" اما با مراجعه به این اپلیکیشن، اطلاعاتی مشاهده نمی‌شود!

تعدادی از شهروندان ضمن گلایه‌مندی از ضعف نظارت بر سرویس مدارس شرکت تپسی، خواهان ورود دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم برای پیگیری مشکل مردم و خلف وعده صورت‌گرفته از سوی تپسی شده بودند.

حال با توجه به کثرت نارضایتی از عملکرد تپسی در ارائه خدمتی که آن را تقبل کرده است، دادستان تهران به موضوع ورود کرده است.

پیش از این سازمان تعزیرات حکومتی هم با ورود به موضوع اعلام کرده بود؛ خانواده‌ها مشکلات خود درباره سرویس مدارس را از طریق سامانه تلفنی 135 به تعزیرات اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.