حواله نفت دولت برای پیش‌پرداخت واگن‌ها کافی نبود
15 مرداد 1403 - 18:07
شناسه : 71855
2

حواله نفت دولت برای پیش‌پرداخت واگن‌ها کافی نبود معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: دولت حواله نفت را برای پیش‌پرداخت واگن‌ها تخصیص داد اما کفاف نداد به همین دلیل فعلا تسهیلات گرفته‌ایم. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری […]

پ
پ

حواله نفت دولت برای پیش‌پرداخت واگن‌ها کافی نبود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: دولت حواله نفت را برای پیش‌پرداخت واگن‌ها تخصیص داد اما کفاف نداد به همین دلیل فعلا تسهیلات گرفته‌ایم.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن هرمزی با بیان اینکه طبق قانون دولت باید 15 درصد پیش‌پرداخت قرارداد تأمین واگن از چین را انجام می‌داد، اظهار کرد: دولت حواله نفت را برای پیش‌پرداخت تخصیص داد که کفاف 15 رصد را نمی‌داد به همین دلیل قرار بر این شد تسهیلاتی اخذ شود که بتوانیم کار را جلو ببریم تا حواله‌ها جایگزین شوند.

وی ادامه داد: اگر شهرداری این رقم را پرداخت نمی‌کرد، واگن‌ها امروز در مرحله ساخت نبود اما شهرداری با هماهنگی که با نهادهای بالادستی و شورا داشت، کار را جلو برد.

ورود واگن‌های چینی منوط به اجرای تعهدات دولت است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: دولت پیش‌پرداخت را انجام خواهد داد اما در صورت عدم تحقق 15 درصد پیش پرداخت از سوی دولت در موعد مقرر، شهرداری توان مالی جهت پرداخت این رقم برای واردات واگن طبق وعده‌های مطرح شده را دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.