توسعه محله محوری ضرورتی اجتناب ناپذیر برای بسیجیان است
29 مرداد 1400 - 20:00
شناسه : 19910
1

علنی به نقل از ایسنا /فارس فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در تشریح فعالیت‌های قرارگاه جواد الائمه، توسعه محله محوری را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای اجرای برنامه‌های مجموعه بسیج دانست. سرهنگ احمد جعفری جمعه ۲۹ مرداد در جلسه قرارگاه جواد الائمه (ع)، خاطر نشان کرد: در حوزه محله محوری اولویت بر روی شناسایی مخاطبینی است که از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیاز به کمک دارند و در صورتی که این […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /فارس فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در تشریح فعالیت‌های قرارگاه جواد الائمه، توسعه محله محوری را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای اجرای برنامه‌های مجموعه بسیج دانست.
سرهنگ احمد جعفری جمعه ۲۹ مرداد در جلسه قرارگاه جواد الائمه (ع)، خاطر نشان کرد: در حوزه محله محوری اولویت بر روی شناسایی مخاطبینی است که از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیاز به کمک دارند و در صورتی که این طرح خوب اجرا شود قطعا در محله مفید واقع خواهد شد.
او با اشاره به وظیفه سنگین مدیران محلات، مردمی بودن را مهمترین وظیفه آنان دانست و افزود: مدیران در محله‌ها مشکلات مردم را به شکل دقیق شناسایی کرده و برای حل آنها ابتدا از مراجع خاص مطالبه‌گری کنند و سپس پیگیر اجرای راهکارها توسط متولیان امر شوند.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، رفع محرومیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از اهداف اصلی محله محوری دانست و بیان کرد: ایجاد مدیریت محلات در بسیج با برنامه‌های مدون و چند مرحله‌ای با حضور نخبگان هر محله و الگو گیری از مدل‌های موفق و منسجم تدوین شود تا در مراجع قانونی تصویب و با تغییر در مدیریت‌ها در تحقق اجرای آن‌ها دچار مشکل نشوند.
بسیج و سپاه در کنار کادر بهداشت و درمان در حال جهاد است
سرگرد حسین مباشری، دبیر قرارگاه شهید سلیمانی ناحیه احمد بن موسی (ع)شیراز نیز در جمع اعضای ستاد قرارگاه مقابله با کرونا بر آمادگی همشگی و حضور موثر بسیج در کنار نهادهای متولی امر بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا تاکید کرد.
او با اشاره به تاکیدات و دستورات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به اقدامات درون سازمانی رده‌های بسیج و سپاه در مصونیت بخشیدن به نیروها از این ویروس اشاره و اضافه کرد: با توجه به حجم بالای ماموریت‌های سازمانی و نبود تعطیلی ستاد اداری، این اقدام خود یک جهاد بوده که همچنان در حال انجام است.
معاون عملیات ناحیه احمد بن موسی (ع)، ماموریت برون سازمانی بسیج و سپاه را در قالب طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: بر اساس این طرح، تمام رده‌های بسیج به ویژه حوزه‌های مقاومت، موظف به همکاری در سه سطح با مراکز بهداشت محدوده‌ خود هستند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.